Jump to content

Tilmelde nyhedsbrev når shoppen er i maintenance mode


Telda

Recommended Posts

Hej,

 

Jeg er i fuld gang med at opbygge min webshop og derfor så er den ikke aktiv lige p.t., men står på maintenance mode.

 

Jeg kunne godt tænke mig at folk havde muligheden for at tilmelde sig shoppens nyhedsbrev, så de kan få besked når shoppen åbner og modtage nogle gode åbningstilbud. Derfor så vil jeg høre om der er nogen der kan/vil hjælpe mig med at få ændret standard maintenance siden, så den, for det første, ser pænere ud med logo og anden baggrund, og for det næste er et sted hvor folk kan tilmelde sig shoppens nyhedsbrev og måske også at følge shoppen på div. sociale medier, men det er ikke så vigtigt lige nu.

Link to comment
Share on other sites

Når en side er er i maintanance mode, så kan INGEN komme ind på din side, medmindre du giver tilladelse til hver enkelt IP.

 

Det der kan du godt opgive.

Link to comment
Share on other sites

Når en side er er i maintanance mode, så kan INGEN komme ind på din side, medmindre du giver tilladelse til hver enkelt IP.

 

Det der kan du godt opgive.

 

Det er hellere ikke meningen at folk skal ind på siden. De skal bare have mulighed for at tilmelde sig mit nyhedsbrev, når de havner på maintenance siden.

 

Jeg kan ikke hjælpe dig med at ændre standard maintenance siden, men du kan installere et plugin til at opnå det du ønsker - f.eks. http://www.prestasho...d-contact-form/

 

Tak for linket :) Det er helt sikkert noget jeg lige skal kigge nærmere på.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...