Jump to content

E-mail vertaling engels map niet gevonden


Recommended Posts

Hi,

 

Ik wilde een deel van mijn verzonden mail vertalen, maar kreeg het volgende in mijn scherm: Onderwerp e-mail vertaling bestand niet gevonden in "E:\HostingSpaces\(naam)\shopvilla.nl\wwwroot/mails/en/"

 

En ja, ik heb via de ftp gekeken en er staat alleen een nl map erin. Kan iemand mij helpen om aan de en map te komen?

Link to comment
Share on other sites

Nou, ik heb elders vandaan een en map gepakt en het werkt om de berichten te zien, maar opslaan gaat niet. Krijg het volgende te zien: Kan geen taalbestand voor de e-mail onderwerpen wegschrijven, path is: E:\HostingSpaces\(naam)\shopvilla.nl\wwwroot/themes/default/mails/nl/lang.php

 

Kan iemand mij daar dan mee helpen?

Link to comment
Share on other sites

Nou, ik heb elders vandaan een en map gepakt en het werkt om de berichten te zien, maar opslaan gaat niet. Krijg het volgende te zien: Kan geen taalbestand voor de e-mail onderwerpen wegschrijven, path is: E:\HostingSpaces\(naam)\shopvilla.nl\wwwroot/themes/default/mails/nl/lang.php

 

Kan iemand mij daar dan mee helpen?

Dit is een rechtenkwestie. Heb je de mails folder en onderliggende folders en files wel rechten gegeven om te schrijven vanaf de webserver?
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...