Jump to content

Zoekfunctie werkt niet goed


Plectrums

Recommended Posts

Hallo,

 

Wie kan mij helpen?

Ik ben er sinds kort achtergekomen dat als je in mijn webshop http://www.papas-plectrums.nl/ een zoekopdracht invoert (rechts bovenin) dan krijg je in het beste geval maar een gedeelte van de artikelen van de betreffende zoekopdracht te zien en in het ergste geval helemaal niks.

 

De afgelopen periode is er niks veranderd in de backend behalve dat ik (heel veel) nieuwe artikelen heb toegevoegd.

 

Voorbeeld: als je "Metallica" intikt krijg je maar 6 artikelen te zien, terwijl het er 78 moeten zijn.

De laatste dagen vond ik het al akelig stil met verkopen, nu begrijp ik waarom. De artikelen staan wel gewoon in de webshop maar dan moet je net zo lang door de pagina's scrollen totdat je bij de letter "M" bent.

 

Ik hoop dat ik mijn probleem duidelijk genoeg heb uitgelegd......

 

Wat aanvullende informatie:

 

PrestaShop™ 1.5.4.1

Verder maak ik gebruik van een SSL server

 

Hopende snel iets van iemand te vernemen!

 

Groetjes // Egbert

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hallo,

 

Wie kan mij helpen?

Ik ben er sinds kort achtergekomen dat als je in mijn webshop http://www.papas-plectrums.nl/ een zoekopdracht invoert (rechts bovenin) dan krijg je in het beste geval maar een gedeelte van de artikelen van de betreffende zoekopdracht te zien en in het ergste geval helemaal niks.

 

De afgelopen periode is er niks veranderd in de backend behalve dat ik (heel veel) nieuwe artikelen heb toegevoegd.

 

Voorbeeld: als je "Metallica" intikt krijg je maar 6 artikelen te zien, terwijl het er 78 moeten zijn.

De laatste dagen vond ik het al akelig stil met verkopen, nu begrijp ik waarom. De artikelen staan wel gewoon in de webshop maar dan moet je net zo lang door de pagina's scrollen totdat je bij de letter "M" bent.

 

Ik hoop dat ik mijn probleem duidelijk genoeg heb uitgelegd......

 

Wat aanvullende informatie:

 

PrestaShop™ 1.5.4.1

Verder maak ik gebruik van een SSL server

 

Hopende snel iets van iemand te vernemen!

 

Groetjes // Egbert

Je hebt "veel" nieuwe artikelen toegevoegd, maar heb je ook de search index regelmatig bijgewerkt (al dan niet automatisch middels cron)?
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...