Jump to content
  • 0

Powiązanie zdjęć z atrybutem


janek123

Question

Jestem początkującym użytkownikiem Presta. Mam takie pytanie: czy na etapie wprowadzania produktów do sklepu jest możliwość automatycznego powiązania zdjęć np. z kolorem? Tzn. danemu asortymentowi w kolorze czerwonym (wszystkie produkty w kolorze czerwonym) chcę przyporządkować jedno i to samo zdjęcie. Czy jest to w ogóle możliwe? Czy trzeba to robić ręcznie?

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

Link to comment
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

w ustawieniach atrybutów jest opcja przypisanie konkretnemu atrybutowi zdjęcia, więc jest to możliwe

zastanawia mnie jednak ta część wypowiedzi:

(wszystkie produkty w kolorze czerwonym) chcę przyporządkować jedno i to samo zdjęcie

 

chcesz wgrać jedno zdjęcie, i wszystkim produktom z atrybutem "czerwony" je przypisać?

 

Każdy produkt musi mieć swoje własne zdjęcia wgrane

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Chcę wprowadzić asortyment odzieżowy.

Np. bluzy w rozmiarach 128-176, każdy rozmiar dostępny np. w 5 kolorach. Używając generatora, szybko dostaję wszystkie dostępne kombinacje rozmiar-kolor w formie listy, ale do każdego koloru chcę dodać zdjęcie.

Odpowiadając na powyższy komentarz - tak, do każdej bluzy czerwonej (we wszystkich rozmiarach) chcę dodać jedno i to samo zdjęcie (ale oczywiście tej konkretnej bluzy, do innych modeli inne zdjęcia). Czyli mając bluzy w 5 kolorach posługuję się tylko 5 zdjęciami (w sumie to maks. 15 zdjęć, bo dany kolor ma zdjęcia w 3 różnych ujęciach).

I tu zaczyna się żmudna robota, bo do każdej jednej pozycji na liście do tej pory pojedynczo przyporządkowywałem zdjęcia we właściwym kolorze. Chciałbym tego uniknąć, bo idzie się za.. z taką robotą...

 

Czy jest gdzieś opcja zbiorczego przypisywania zdjęcia?