Jump to content

Prestashop maken op bestaande website


Recommended Posts

Beste mensen,

 

Ik wil mijn huidige webshop (gemaakt met Logivert Mijn Webwinkel) vervangen door een Prestashop te gaan bouwen.

Terwijl ik deze Prestashop ga bouwen wil ik wel dat de huidige webwinkel online blijft. Hoe kan ik dit het best gaan doen?

Link to comment
Share on other sites

Beste mensen,

 

Ik wil mijn huidige webshop (gemaakt met Logivert Mijn Webwinkel) vervangen door een Prestashop te gaan bouwen.

Terwijl ik deze Prestashop ga bouwen wil ik wel dat de huidige webwinkel online blijft. Hoe kan ik dit het best gaan doen?

Lokaal/offline of middels een subdomein je Prestashop opbouwen en pas op het moment dat je daadwerkelijk over gaat alle files en database overzetten van lokaal/subdomein naar root domein/root db.

Hoe je een lokale Prestashop installatie kan maken lees je op http://www.prestashopmaken.nl/handleidingen/testomgeving-maken/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik heb voor de nieuwe webshop Prestashop geinstalleerd op een subdomein namelijk webwinkel.vomasports.nl

Echter als ik naar de back office probeer te komen krijg ik de 403 error met de volgende tekst:

Toegang verboden!

 

U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Er is of wel geen index document of de map is beveiligd tegen lezen.

 

 

 

Wat kan ik hier tegen doen??
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Hallo Robbert,

 

Aangezien je Mijn Webwinkel vrij gemakkelijk "universeel" kan uploaden is het een idee om de (huidige) webwinkel in een sub directory te plaatsen en de 404 pagina aan te passen met een verwijzing naar de sub directory?

 

Ikzelf zit overigens met hetzelfde probleem en ik wil niet achteraf de hele winkel in Prestashop verhuizen.

 

 

Ik heb voor de nieuwe webshop Prestashop geinstalleerd op een subdomein namelijk webwinkel.vomasports.nl
Echter als ik naar de back office probeer te komen krijg ik de 403 error met de volgende tekst:
Toegang verboden!
 

U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Er is of wel geen index document of de map is beveiligd tegen lezen.




Wat kan ik hier tegen doen??

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...