Jump to content

[LØST] Hjælp, jeg kan ikke se mine kategorier!


Madsognico

Recommended Posts

Nu hvor jeg har fundet ud af, hvem du er (efter du skrev til mig og ikke ville røbe problemerne før du havde prisgaranti), vil jeg sige: Installer forfra - jeg vil ikke påtage mig at løse de problemer du oplever i din shop, for de skyldes installations- eller opsætningsfejl og ikke fejl i shoppen - i hvert fald så vidt jeg kan gennemskue.

Link to comment
Share on other sites

Nu hvor jeg har fundet ud af, hvem du er (efter du skrev til mig og ikke ville røbe problemerne før du havde prisgaranti), vil jeg sige: Installer forfra - jeg vil ikke påtage mig at løse de problemer du oplever i din shop, for de skyldes installations- eller opsætningsfejl og ikke fejl i shoppen - i hvert fald så vidt jeg kan gennemskue.

 

Hej Ann Karina,

 

Hvilke problemer er det du snakker om jeg ikke ville røbe? Jeg forhørte dig om en opgradering, og forklarede også efter at din timepris var langt over mit budget. Jeg beder dig ikke om at påtage noget som helst - beder blot om hjælp på et forum, hvor alle kan komme med et bud.

 

Det er garanteret et fejl i opdateringen ja, men jeg er næsten i mål og der er kun få ting som ikke fungerer, hvorfor at det nok ville være som at starte om igen, hvis jeg installerer forfra. Der må være en anden løsning på tingene - selvom der nok kommer mange omveje, men dem er jeg villig til at tage.

 

Tak for hjælpen,

Link to comment
Share on other sites

My bad, jeg blander mange henvendelser sammen, sikkert sommervarmen...beklager

 

Da du opgraderede, fik du da en liste over evt. fejl - og gemte du den? Grunden til, at jeg anbefaler, at du ruller tilbage nu og prøver igen er, at du også havde fejl efter opgraderingen til version 1.4 (så vidt jeg husker?). Dvs. hvis der går lidt galt under hver opgraderingstrin, er det nærmest umuligt at finde ud af, hvad der gik galt hvornår. Det var derfor, at jeg i mit estimat til dig skrev, at der skal testes for hver opgradering, inden man fortsætter - ellers hiver man evt. fejl med til næste version.

 

Og det var derfor, at der skulle bruges pænt mange timer på det.

Link to comment
Share on other sites

Hej igen,

 

Det er helt iorden. Først prøvede jeg at opgradere til 1.4 manuelt, hvor opgraderingen gik igennem, men der kom en fejl med noget load tax_zone. Så prøvede jeg at starte forfra hvor jeg opgraderede manuelt direkte til 1.5.4, og fik fejlkoden 28 tror jeg det var, hvor den beskriver at jeg har samme version som jeg prøver at opgradere til - meget mærkeligt. Og det var første forsøg til 1.5.4. Jeg prøvede at køre videre trods fejlkoden, og er nu nået rigtigt langt synes jeg. Det er kun nogle få, men desværre ret vigtige ting som ikke fungere.

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...