Jump to content

Gdzie dodać kod Zopim free chat


Recommended Posts

Witam. Wyskoczył mi taki komunikat.. A ja jestem zielony w tych sprawach..

 

"Copy the following code and insert it into your website's HTML. Source code between the <head> tags. This code must be inserted into every page on which you wish to display the Zopim chat widget."

 

 

Jeśli chodzi o angielski to rozumiem o co chodzi icon_e_smile.gif tylko nie wiem gdzie mam to skopiować.. Wiem że w <head> ale gdzie go znaleźć. I w które miejsce dokładnie tam wkleić. Chce żeby był widoczny na wszystkich stronach w moim sklepie.

 

 

Z góry dzięki za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

w pliku header.tpl zlokalizowanym w katalogu z Twoim template.

Możesz również skorzystać z darmowego modułu: zopim chat (będziesz miał możliwość prowadzenia rozmów z back office presty)

lub z zupełnie innego rozwiązania służącego do umieszczania kodu: html box (wówczas kod który masz umieszczasz w sekcji "header" - w module masz opcje na wybór tej lokalizacji + okno na umieszczenie kodu)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

w pliku header.tpl zlokalizowanym w katalogu z Twoim template.

Możesz również skorzystać z darmowego modułu: zopim chat (będziesz miał możliwość prowadzenia rozmów z back office presty)

lub z zupełnie innego rozwiązania służącego do umieszczania kodu: html box (wówczas kod który masz umieszczasz w sekcji "header" - w module masz opcje na wybór tej lokalizacji + okno na umieszczenie kodu)

 

 

Dzięki wielkie za odpowiedź.. Spodobała mi się ta opcja z html boxem... Super moduł :)

 

No ale tak.., Gdy wrzuciłem kod w html boxa i zaznaczyłem żeby pokazywało w header to w sumie nic nie pokazuje.. Robiłem tak ze 3 razy zmieniałem również opcje położeń ale nie było żadnych efektów...