Jump to content

Conflict topmenu na betaling


huntedca

Recommended Posts

Hi iedereen!

 

Ik moest noodgedwongen veranderen van bedrijfsnaam en ook url, heb een clean install gedaan van Presta 1.5.4.1.

 

Ik gebruik het thema 'Millenium' en loop tegen een conflict aan.

 

Na de betaling met iDeal krijg je een bevestiging van bestelling te zien, maar ook zie ik allemaal codes door mijn topmenu heenlopen die daar niet horen. Ik heb niet zoveel verstand van hoe ik dat in hemelsnaam weg krijg. Ik weet dat ik het voorheen ook had, maar degene die me toen heeft geholpen heeft geen idee mee hoe.

 

Ik kan dit alleen nergens terug vinden op internet dus klop ik bij jullie aan..

 

Iemand enig idee? (zie screenshot)

 

 

Bedankt,

 

Joyce

post-618269-0-27263500-1372696442_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ziet er naar uit dat error reporting nog aan staat. Staat je shop nog in test modus (defines.inc.php regel DEV_MODE = true)?

Zo ja, dan kun je die tekst rustig negeren. Na het uitschakelen van dev_mode zal die code verdwijnen.

 

Nee helaas is dit ook niet het geval.

 

ik had ook de man waar ik het thema van heb gekocht gevraagd, die zou er naar kijken maar reageerd ook niet meer. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Nee helaas is dit ook niet het geval.

 

ik had ook de man waar ik het thema van heb gekocht gevraagd, die zou er naar kijken maar reageerd ook niet meer. :unsure:

Goed, om deze foutmelding te voorkomen moet er iets toegevoegd worden aan een regel van de blocktopmenu.tpl template file. Eerst moet je even kijken of er een aangepaste template file in het thema staat. Kijk in /themes/[JOUWTHEME]/modules/ of daar een folder 'blocktopmenu' staat. Zo ja, kijk of in die folder blocktopmenu.tpl bestaat. Zo nee, ga naar /modules/blocktopmenu/

 

Open nu de blocktopmenu.tpl uit de theme of module folder en zoek de regel met:

{if $MENU_SEARCH}

en vervang dit met

{if isset($MENU_SEARCH) && $MENU_SEARCH}

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...