Jump to content

Invoegen php popup script in shop index.php


Recommended Posts

Dag mensen,

Ik heb een mooi popupvenster gemaakt zie URL:

http://www.de-groene...opup/teller.php

en nu wil ik deze invoegen zodat bij het laden van de prestashop site het popup venster verschijnt.

Maar ik ben al uren bezig maar niets werkt.

 

Weet iemand een oplossing of heeft iemand een aanwijzing?

BVD

Wil je er een daadwerkelijke 'new window' popup van maken of een Thickbox?
Link to comment
Share on other sites

In mijn voorbeeld zie je op de achtergrond PRESTA SHOP staan dit is een surrogaat voor de echte prestashop site.

ik wil dus graag een zwevende en doorzichtige popup boven mijn indexpagina.

Nu heb ik wel een popup module maar hiervan kan ik de index.php niet aanpassen. (encrypted)

waardoor de popup verschijnt in een iframe, de nieuw te openen pagina zal dan in dit iframe openen.

Link to comment
Share on other sites

In mijn voorbeeld zie je op de achtergrond PRESTA SHOP staan dit is een surrogaat voor de echte prestashop site.

ik wil dus graag een zwevende en doorzichtige popup boven mijn indexpagina.

Nu heb ik wel een popup module maar hiervan kan ik de index.php niet aanpassen. (encrypted)

waardoor de popup verschijnt in een iframe, de nieuw te openen pagina zal dan in dit iframe openen.

Link in een iframe laten openen in het hoofdvenster kun je bereiken door parent.window.location.

Maar, persoonlijk, lijkt het mij mooier om gebruik te maken van de JQuery Fancybox om de countdown popup te laten verschijnen.

Link to comment
Share on other sites

Link in een iframe laten openen in het hoofdvenster kun je bereiken door parent.window.location.

 

 

Ik wil juist geen iframe omdat de nieuwe pagina hier in ook verschijnt en dan moet ik weer een javascript breek uit script gebruiken en het liefst gebruik ik zo min mogelijk javascript ivm het uitgeschakeld hebben van dit scrip in de browser

Ik heb geen idee hoe dat jquery werkt.

Het probleem is namelijk dat de popup niet altijd moet verschijnen maar alleen na bepaalde voorwaarden (die ik in een php script meegeef)

Edited by Ronman (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik wil juist geen iframe omdat de nieuwe pagina hier in ook verschijnt en dan moet ik weer een javascript breek uit script gebruiken en het liefst gebruik ik zo min mogelijk javascript ivm het uitgeschakeld hebben van dit scrip in de browser

Ik heb geen idee hoe dat jquery werkt.

Het probleem is namelijk dat de popup niet altijd moet verschijnen maar alleen na bepaalde voorwaarden (die ik in een php script meegeef)

ik ben je al voor en ben de Thickbox popup al in een module aan het vatten ;)

Als je een klein momentje hebt..

Link to comment
Share on other sites

Hoi scorpionsworld,

Heel erg bedankt voor deze module.

Het is precies zoals ik zou willen

Alleen (er blijft altijd wat te mekkeren) als ik de module open in prestashop en ik wil deze configureren.

Staat er over de invoervelden een blok met een vraagteken zodat ik niets kan invoeren in deze invoervelden.

Is dit op te lossen?

Met vriendelijke groet,

Ronny

Link to comment
Share on other sites

Hoi scorpionsworld,

Heel erg bedankt voor deze module.

Het is precies zoals ik zou willen

Alleen (er blijft altijd wat te mekkeren) als ik de module open in prestashop en ik wil deze configureren.

Staat er over de invoervelden een blok met een vraagteken zodat ik niets kan invoeren in deze invoervelden.

Is dit op te lossen?

Met vriendelijke groet,

Ronny

Een blok met een vraagteken? :blink: klinkt als een missende/ontbrekende afbeelding
Link to comment
Share on other sites

Hoi,

Ik heb het probleem met jou aanwijzing al opgelost

De image werdt als settings%20image.gif weergegeven en ik heb settings image.gif (met spatie) in de image/admin directorie geplaatst .

Dat was het ontbrekende image.

vriendelijk bedankt voor de genomen moeite.

Link to comment
Share on other sites

Hoi,

Ik heb het probleem met jou aanwijzing al opgelost

De image werdt als settings%20image.gif weergegeven en ik heb settings image.gif (met spatie) in de image/admin directorie geplaatst .

Dat was het ontbrekende image.

vriendelijk bedankt voor de genomen moeite.

Graag gedaan en veel succes met de module! ^_^
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...