Jump to content

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik wil smtp instellingen gebruiken ipv de php mailings. Het probleem hiermee is dat mijn mailtjes naar spam worden gestuurd bij in ieder geval gmail. Heeft mijn mijn hosting te maken en zij kunnen er niet veel aan doen.

 

Het volgende probleem is dat ik de smtp niet blijvend werkend krijg. Instellen en testmail sturen gaat prima. Als ik gesaved heb en later terug keer naar

Advanced Parameters separator_breadcrumb.png E-mail

 

dan staat ie weer in php. Heeft iemand een idee hoe ik dit blijvend werkend krijg

 

Ik gebruik versie 1.5.3.1

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

 

Ik wil smtp instellingen gebruiken ipv de php mailings. Het probleem hiermee is dat mijn mailtjes naar spam worden gestuurd bij in ieder geval gmail. Heeft mijn mijn hosting te maken en zij kunnen er niet veel aan doen.

 

Het volgende probleem is dat ik de smtp niet blijvend werkend krijg. Instellen en testmail sturen gaat prima. Als ik gesaved heb en later terug keer naar

Advanced Parameters separator_breadcrumb.png E-mail

 

dan staat ie weer in php. Heeft iemand een idee hoe ik dit blijvend werkend krijg

 

Ik gebruik versie 1.5.3.1

Er zit (al hele lange tijd) een foutje in de E-mail configuratie in de BO. SMTP configuratie welke ingesteld en opgeslagen word, blijft wel degelijk staan in de config tabel in de database. Ga je weer naar de Advanced Parameters -> E-mail lijkt het alsof de instelling weer is teruggezet naar phpmail, maar kijk je in de db dan is dit niet het geval. Sla dan in geen geval nog eens op.

 

Voor wat betreft de spam-markering. Daar kun je weinig aan beginnen.

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor je feedback.

 

Ik heb het zo gedaan zoals je omschreven hebt. Ondertussen een mail naar mijn eigen gmail gestuurd en het lijkt te werken. Gewoon in mijn inbox ipv spambox. Nu maar hopen dat het bij mijn klanten ook zo is.

 

groetjes,

Mike

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...