Jump to content

[Løst]Få side brede ens på hele sitet


KimTheMan

Recommended Posts

Hej,

Jeg har en Categories block på min side. Og en CMS Block. Og disse vil jeg gerne have at de har samme brede når man klikker rundt på siderne.

 

Lige nu der er det sådan at går jeg ind under en kategori hvor jeg har undermenuer. Så er siden for smal. Men når jeg så går ind i undermenuerne hvor der er mere på siden så passer siden til siderne under CMS block (disse har jeg indført i tabel men minimums højde på 650px For at få side brede ens i forhold til kategorierne hvor jeg har mine produkter).

 

Nogen der ved hvordan jeg får alle sider på hjemmesiden ens i breden på en nem måde?

Edited by KimTheMan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ja men det vil jeg gerne undlade da siden ikke er åben for offentligheden endnu. Men det er måske svært for dig at sige hvor man kan ændre brede på kategori siderne?

 

Og oversættelses problemet har jeg jo vist med billeder. Der står noget andet under search block i bagkontor under modul oversættelser. I forhold til det der står på search knappen på hjemmesiden.

Link to comment
Share on other sites

Troede bare der var et sted/ side i prestashop hvor man kunne fortælle hvad bredden/ højden skulle være på alle ens sider. For det er altid når der kommer for meget tekst eller lign. ind på en side. Så ændre højden sig på siden og så glider bredden længere ud. Venstre længere mod venstre. Og højre længere mod højre.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Da jeg ikke har fået den fornødne hjælp til at finde løsningen, med at lave en minimum´s højde på alle mine sider. Så vælger jeg manuelt, at indsætte en tabel på de sider, hvor højden ikke er så meget. Og på disse laver jeg en minimum højde. Og det gør så, at de ændre sig i bredden, så de passer med de andre sider.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...