Jump to content

Tabel `lang` bestaat niet. ( IDEAL )


Recommended Posts

Beste PrestaShop gebruikers

 

 

Ik krijg de volgende melding van mijn prestashop,

Tabel `lang` bestaat niet.

 

FILE: /home/rimuva1q/public_html/idealcheckout/install.php

 

LINE: 47

 

Dit krijg ik alleen als ik de de installatie wil uitvoeren van domein/idealcheckout/install.php. Ik heb mijn database user, database gemaakt, alle rechten gegeven. Ik heb het in de database.php ingezet, ook nog library.php.

 

Ik heb geen enkel vorm van verandering aan een php bestand gebruikt alleen die van ideal om mijn eigen betaling gateway te zetten. Het lijkt erop dat hij maar niet een tabel wilt maken in mijn database kan iemand me helpen, ik heb geen idee meer wat ik moet doen ik heb alles geprobeerd wat ik weet.

 

Hopelijk dat jullie me kunnen helpen..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Beste PrestaShop gebruikers

 

 

Ik krijg de volgende melding van mijn prestashop,

 

 

Dit krijg ik alleen als ik de de installatie wil uitvoeren van domein/idealcheckout/install.php. Ik heb mijn database user, database gemaakt, alle rechten gegeven. Ik heb het in de database.php ingezet, ook nog library.php.

 

Ik heb geen enkel vorm van verandering aan een php bestand gebruikt alleen die van ideal om mijn eigen betaling gateway te zetten. Het lijkt erop dat hij maar niet een tabel wilt maken in mijn database kan iemand me helpen, ik heb geen idee meer wat ik moet doen ik heb alles geprobeerd wat ik weet.

 

Hopelijk dat jullie me kunnen helpen..

Heb je voor iDeal een nieuwe sql database aangemaakt en daar de gegevens van ingevoerd in database.php of de gegevens van de prestashop database ingevoerd in database.php?

Je dient nl. de database van de prestashop installatie op te geven.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...