Jump to content

"LØST" Faktura papir


PeerHolm

Recommended Posts

Jeg har tænkt på at det kunne lette pakke/forsendelse hvis det var muligt at bruge et specielt papir ved faktura udskrift. Dette papir skulle være med en aftagelig label i det hjørne hvor modtager adresse står. Så kan denne label sættes direkte på pakken.

Har prøvet hos forskellige leverandører af papir, men ingen kender det. Er der nogen af jer der bruger et sådan specielt papir, og hvor købes det? Eller hvordan gør I?

Edited by PeerHolm (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig sender jeg også faktura på mail, det er pakken jeg tænker på. I øjeblikket laver jeg en copy/paste til Word og udskriver modtager adresse. Det ville være hurtigere at tage en label fra faktura der alligevel udskrives til bogholderi. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tænkt på at det kunne lette pakke/forsendelse hvis det var muligt at bruge et specielt papir ved faktura udskrift. Dette papir skulle være med en aftagelig label i det hjørne hvor modtager adresse står. Så kan denne label sættes direkte på pakken.

Har prøvet hos forskellige leverandører af papir, men ingen kender det. Er der nogen af jer der bruger et sådan specielt papir, og hvor købes det? Eller hvordan gør I?

 

Og hvordan vil du lige få det til at fungere?

En faktura kan bestå af 1-2-3 sider.

Skal der så være label på elle 3 sider?

Link to comment
Share on other sites

Jeg får selv pakker med den type labels, så jeg ved godt, hvilke du mener - men jeg aner ikke, hvor man køber dem.

 

Jeg er ret sikker på, at jeg har set dem på pakker fra Amazon i England - så måske du skal se efter en udenlandsk leverandør (faktisk er papirvarer og engangsemballage temmelig meget billigere i England - og tyskland, men måske er der lige noget med punktafgifter eller lign.?)

Link to comment
Share on other sites

Til pertho: Jeg ved selvfølgelig ikke med dig, men mon ikke de fleste oplever at de fleste handler kan være på en side? Hvis du endelig oplever en flersidet faktura, er der jo intet der forhindrer dig i at bruge alm. papir til de efterfølgende sider ^_^

 

Til prestafan1234: Dejligt med et konstruktivt svar der kan bruges, jeg vil prøve at søge udenlands.

Link to comment
Share on other sites

Lidt hurtig hovedregning på lommeregneren.

 

De der koster 24 øre pr. ark.

 

Et ark papir god kvalitet koster 5 øre. Dertil en label til 13 øre. Ialt 18 øre,

 

Det kan godt være, at det er smart, men der et f.... ikke noget, jeg vil investere i.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...