Jump to content

Fjerne "vores butikker" under Information?


stefansj

Recommended Posts

Hej.

Jeg sidder og arbejder med en webshop, uden en egentlig fysisk butik. Derfor vil jeg naturligvis gerne have fjernet undermenuen "vores butikker" under blokken Information. Se følgende billede :)

Vh

 

Jeg har version 1.5.4.1

post-576581-0-61553500-1369352060_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Moduler -> CMS

 

Ellers Preferences -> Store contacts

 

Hijacker lige tråden :)

 

Jeg har version 1.5.6.2 og har samme problem. Jeg har forsøgt det du foreslår Napz, men:

1. Hvis jeg deaktiverer CMS modulet, så mister jeg hele "Information" blokken, og den vil jeg egentligt gerne beholde

2. Jeg har slettet alle store contacts, og kan ikke finde noget sted hvor jeg kan fjerne "Store Contacts" fra CMS modulet? Lige nu har jeg bare et menupunkt der viser ind til en tom side

 

Jeg har endvidere fundet dette post fra PrestaShop 1.4: http://www.prestashop.com/forums/topic/143318-link-vores-butikker/?p=688994 men her lader det til at det er ændret i version 1.5

 

Nogen der kan hjælpe mig videre?

Edited by Squazz (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har oplevet det samme i min nyinstallerede verision 1.5.6.2 - Måske er det en bug i denne version. Jeg har dog heller aldrig været gode venner med CMS modulet - da jeg synes, det er temmelig forvirrende at bruge fordi man ikke helt er herre over de links der vises alligevel.

 

Jeg har løst det ved at fjerne linket til "Our stores" i blockcms.tpl i stedet (husk at slette cache efterfølgende under Avancerede parametre - Ydelse). Hvor filen ligger afhænger at opbygningen af dit theme, hvis ikke den ligger under /theme er den under /modules/blockcms

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...