Jump to content

Solved - Roll back error


extremezerocool

Recommended Posts

Hallo allen,

 

Nadat ik een update had gedraaid naar de nieuwe versie 1.5.4.1 bleek dat er wat fouten tevoorschijn kwamen in de template.

Ik heb hierna de rollback uitgevoerd van 1 click upgrade en dat verliep prima totdat ik opnieuw moest inloggen.

Het account bestaat niet meer???

Ik heb even gekeken en zag dat in het .htaccess bestand een php53 miste. Deze heb ik weer toegevoegd maar helaas zonder resultaat.

 

Wat kan ik nu proberen?

 

Mvg Ramon.

Edited by extremezerocool (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hallo allen,

 

Nadta ik een update had gedraaid naar de nieuwe versie 1.5.4.1 bleek dat er wat fouten tevoorschijn kwamen in de template.

Ik heb hierna de rollback uitgevoerd van 1 click upgrade en dat verliep prima totdat ik opnieuw moest inloggen.

Het account bestaat niet meer???

Ik heb even gekeken en zag dat in het .htaccess bestand een php53 miste. Deze heb ik weer toegevoegd maar helaas zonder resultaat.

 

Wat kan ik nu proberen?

 

Mvg Ramon.

En met inloggen neem ik aan dat je bedoeld inloggen op de backoffice.

Kijk dan eens op http://www.prestashopmaken.nl/veiligheid/wat-te-doen-als-het-wachtwoord-van-je-account-naar-de-backoffice-niet-meer-werkt/

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de instructies gevolgd maar kom tot de conclusie dat ik de tabel ps_prefix en ps_employee niet kan vinden in de database.

Zou een deel van de database gewoon niet teruggezet zijn tijdens de rollback?

Ik heb geen andere backup van de database dus volgens mij zit er nu niets anders op dan opnieuw beginnen.

 

Of heeft iemand een ander idee om dit te kunnen herstellen?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...