Jump to content

Extra kosten bij bepaalde betaalmethode


Recommended Posts

Hoe kan ik extra kosten berekenen wanneer bijvoorbeeld met iDEAL of Mister Cash wordt betaald? Dus alleen bij deze opties extra kosten, bij bijvoorbeeld overboeking niet. Gebruik iDEAL van Target Pay.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hoe kan ik extra kosten berekenen wanneer bijvoorbeeld met iDEAL of Mister Cash wordt betaald? Dus alleen bij deze opties extra kosten, bij bijvoorbeeld overboeking niet. Gebruik iDEAL van Target Pay.

 

Hele goeie vraag, ik heb ook al behoorlijk zitten zoeken in de shop en op het forum, maar kan er niet uitkomen. 

iemand een idee?? 

Link to comment
Share on other sites

Hele goeie vraag, ik heb ook al behoorlijk zitten zoeken in de shop en op het forum, maar kan er niet uitkomen. 

iemand een idee?? 

Het schijnt Pay.nl gelukt te zijn met de module(s) voor hun betaalmethoden maar het grootste probleem is dat Prestashop geen prijsregel kent voor optionele kosten (zoals er wel eco-tax of cadeaupapier kosten verrekend kunnen worden) waardoor deze in de payment modules ook niet optioneel opgenomen kunnen worden.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Het schijnt Pay.nl gelukt te zijn met de module(s) voor hun betaalmethoden 

 

Ik gebruik de Pay.nl module. Die is onlangs helemaal vernieuwd en doet het goed. Je kunt in de BO idd per betaalwijze extra kosten opgeven. Om het allemaal laagdrempelig te houden heb ik het juist zo ingesteld dat er nooit extra kosten bij komen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...