Jump to content

Waarschuwing, uw hostingprovider maakt gebruik van Suhosin Patch voor PHP


Recommended Posts

Helaas krijg ik deze waarschuwing wanneer ik in de back office van mijn Prestashop 1.5.4.1 modules en andere dingen probeer te vertalen:

 

Waarschuwing, uw hostingprovider maakt gebruik van Suhosin Patch voor PHP, Wat zorgt voor een maximum limiet op het aantal velden te tonen in een formulier. 1000 Voor suhosin.post.max_vars.

1000 Voor suhosin.request.max_vars.

Vraag uw hosting provider voor het verhogen van de suhosin post en request limiet van 2258 tenminste of bewerk het vertalingsbestand handmatig.

 

 

Nu heb ik zoals aangegeven mijn hosting provider (MijnDomein) hierover gecontacteerd maar helaas willen zij uit veiligheids overwegingen de waarden niet aanpassen waardoor ik dus nu mijn site voor een groot gedeelte niet naar het Nederlands kan vertalen :(

 

Ik heb al op het Engelstalig forum allerlei dingen gelezen over een php.ini file en iets over htaccess maar ik kan op mijn ftp nergens een php.ini file vinden en ook geen htaccess. Met andere woorden; ik kom hier dus echt niet uit en tot nu toe heb ik van MijnDomein ook geen nuttige antwoorden gekregen helaas.

 

Kan iemand mij hiermee helpen om het opgelost te krijgen? Het enige wat ik nodig heb is dat ik tijdelijk even de Suhosin waarden kan opschroeven zodat ik even alles kan vertalen, en dan meteen kan ik daarna de waarden weer naar beneden bijstellen....

 

Hulp en/of tips is much appreciated!

Link to comment
Share on other sites

Helaas krijg ik deze waarschuwing wanneer ik in de back office van mijn Prestashop 1.5.4.1 modules en andere dingen probeer te vertalen:

 

Waarschuwing, uw hostingprovider maakt gebruik van Suhosin Patch voor PHP, Wat zorgt voor een maximum limiet op het aantal velden te tonen in een formulier. 1000 Voor suhosin.post.max_vars.

1000 Voor suhosin.request.max_vars.

Vraag uw hosting provider voor het verhogen van de suhosin post en request limiet van 2258 tenminste of bewerk het vertalingsbestand handmatig.

 

 

Nu heb ik zoals aangegeven mijn hosting provider (MijnDomein) hierover gecontacteerd maar helaas willen zij uit veiligheids overwegingen de waarden niet aanpassen waardoor ik dus nu mijn site voor een groot gedeelte niet naar het Nederlands kan vertalen :(

 

Ik heb al op het Engelstalig forum allerlei dingen gelezen over een php.ini file en iets over htaccess maar ik kan op mijn ftp nergens een php.ini file vinden en ook geen htaccess. Met andere woorden; ik kom hier dus echt niet uit en tot nu toe heb ik van MijnDomein ook geen nuttige antwoorden gekregen helaas.

 

Kan iemand mij hiermee helpen om het opgelost te krijgen? Het enige wat ik nodig heb is dat ik tijdelijk even de Suhosin waarden kan opschroeven zodat ik even alles kan vertalen, en dan meteen kan ik daarna de waarden weer naar beneden bijstellen....

 

Hulp en/of tips is much appreciated!

Hier is geen oplossing voor. Als je provider niet meewerkt is er geen omweg om de waardes (tijdelijk) op te schroeven.

Enigste manier is door een lokale webserver op je pc/laptop installeren (bijvoorbeeld Xampp of Wamp) en je webshop te kopieren naar deze lokale webserver. Lokaal kun je dan je vertalingen maken en opslaan en deze met FTP uploaden naar je webshop (even zoeken naar alle nl.php bestanden)

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor je antwoord! Ik heb nog nooit van een "lokale webserver" gehoord, maar ik zal eens zoeken gaan naar Xampp of Wamp en het dan op deze manier proberen. Ik moet sowieso de hele boel weer opnieuw installeren op mijn FTP want door mijn geklooi was er van alles mis gegaan wat ik nu niet meer goed krijg.....

 

Moet ik dan de software van Prestashop installeren en mijn thema erin installeren (het is een gekocht thema) op de lokale server, dan de vertalingen allemaal doen en dan de hele mikmak weer kopiëren naar mijn ftp? En hoe zit dat dan met de database, moet/kan ik die ook kopiëren?

 

En waar kan ik de nl.php bestanden dan uiteindelijk vinden? Ik heb daar namelijk eerder naar gezocht op de ftp maar kon er maar 1 vinden.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...