Jump to content

Problem med Validation och AdminOrders


HaMedia

Recommended Posts

Tjena!

Märkte lite underliga buggar idag som jag inte sett till innan :S

Bilden för CoD sträcker sig utanför rutan.
Validation.php laddas inte/visas inte varken för CoD eller Bankwire.
Positionerna för rutorna i AdminOrders är helt fuckade :S

Hjalp please!

//Hampus

Edit:

I AdminOrders visas inte heller några produkter eller produktkostnader för nya orders, de gamla ordrnarna visar fortfarande produkter.

Link to comment
Share on other sites

Updatering:

När jag laddade upp en annan kopia av shoppen, (som egentligen skulle vara precis samma, men som inte var det), så funkade validation.php på båda betalningssätten, men CoD modulen var inte översatt. Efter jag laddade upp min backup på språkpaketet så blev CoD på svenska men validation slutade fungera.

Ett annat problem som också dykt upp är att när man registrerar ett konto så efter man fyllt i allt och skickat det så kommer man till en http 500 sida :S

AdminOrders är nu som den ska vara igen :S

Jag har ingen aning om vad som kan ha hänt eftersom allting funkade senast i torsdags. Det jag har gjort med sidan är att jag ändrade i lang.php filen i mail>se och sen laddade jag ner webbshop mappen till en annan dator med Dreamweaver, dock fick jag inte hela sidan av någon anledning eftersom det fattades filer.

Link to comment
Share on other sites

Ok.. Det är något som blir fel med den svenska språkfilen..

Om jag använder engelska på sidan så funkar allt som det ska men om mag har det på svenska så fuckar Validation.php och efter man har fyllt i sina uppgifter för att registrera sig så får man HTTP 500 :s

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...