Jump to content

502 Bad Gateway


MarkeY

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb 2 sites draaien. Allebei op een zelfde type server. Beide sites kan ik zien (frontoffice) maar als ik in de ene wil inloggen krijg ik een 502 Bad Gateway. Op de andere site kan ik wel alles doen maar als ik dan iets wil filteren of naar een volgende lijst-pagina krijg ik ook de 502 error. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

 

Gisteravond kon ik nog wel inloggen maar sinds vanmorgen is het drama. Beide sites draaien op versie 1.4.4.1

 

Groeten Mark

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

 

Ik heb 2 sites draaien. Allebei op een zelfde type server. Beide sites kan ik zien (frontoffice) maar als ik in de ene wil inloggen krijg ik een 502 Bad Gateway. Op de andere site kan ik wel alles doen maar als ik dan iets wil filteren of naar een volgende lijst-pagina krijg ik ook de 502 error. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

 

Gisteravond kon ik nog wel inloggen maar sinds vanmorgen is het drama. Beide sites draaien op versie 1.4.4.1

 

Groeten Mark

Wellicht of zelfs waarschijnlijk een probleem bij je hoster. Zie http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/502error.htm voor meer info over 502 errors.
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de link, Ik heb de browser opgestart in veilige modus, cookies en cache geleegd en ik kan weer inloggen. Maar voor het filteren krijg ik nog steeds de 502 fout.

 

Groeten Mark

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...