Jump to content

Recommended Posts

bij heel veel web shops betaal je extra als je met creditcard betaald, dus klantonvriendelijk is het niet.

tevens kunnen klanten ook gewoon er voor kiezen het bedrag zelf over te maken, dit zonder extra kosten.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

bij heel veel web shops betaal je extra als je met creditcard betaald, dus klantonvriendelijk is het niet.

tevens kunnen klanten ook gewoon er voor kiezen het bedrag zelf over te maken, dit zonder extra kosten.

 

Is een doel als je betaald met een creditcard! Je weet éénmaal dat je bij de aanschaf van een dergelijke kaart maandelijkse kosten, etc...betaald. Feit is wel dat veel kopers afhaken indien ze bij de afrekening geconfronteerd worden met extra (betaal)kosten. Je kunt je extra kosten beter incalculeren in je prijzen.

Link to comment
Share on other sites

Het inzichtelijk maken naar de klant van de extra kosten en deze ook daadwerkelijk bij afrekenen doorbelasten in de totaalprijs vergt een aardige verbouwing van de huidige modules danwel de paymentmodule controller

 

ik heb een module gekocht die dit netjes doet, gevonden d.m.v. dit forum, (PayPal With surcharge)

deze laat gelijk zien wat de extra kosten zijn.

alleen krijg ik bij afrekenen een fout melding.

ik heb reeds gezocht, kan alleen niet zo goed vinden wat er fout is.

Edited by hennyw (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Is een doel als je betaald met een creditcard! Je weet éénmaal dat je bij de aanschaf van een dergelijke kaart maandelijkse kosten, etc...betaald. Feit is wel dat veel kopers afhaken indien ze bij de afrekening geconfronteerd worden met extra (betaal)kosten. Je kunt je extra kosten beter incalculeren in je prijzen.

 

wij willen proberen de goedkoopste te blijven.

tevens zouden dan de klanten die met overschrijving, en in de toekomst ideal, betalen ook meer gaan betalen.

dit i dus niet de juiste keuze denk ik.

Link to comment
Share on other sites

In het e-commerce dien je de kosten en baten in balans te brengen. Ik lees vaak dat verkopers enorm besparen op o.a. de kosten van verzending of hun verpakking. De klachten zijn dan legio....Bestellingen die niet aankomen, beschadigde goederen etc.... Maak eens voor jezelf een SWOT analyse over je shop en je producten. Bepaal je sterke en zwakke punten. Hoe doen je concurrenten het? Goedkoop is niet altijd beterkoop!

Link to comment
Share on other sites

In het e-commerce dien je de kosten en baten in balans te brengen. Ik lees vaak dat verkopers enorm besparen op o.a. de kosten van verzending of hun verpakking. De klachten zijn dan legio....Bestellingen die niet aankomen, beschadigde goederen etc.... Maak eens voor jezelf een SWOT analyse over je shop en je producten. Bepaal je sterke en zwakke punten. Hoe doen je concurrenten het? Goedkoop is niet altijd beterkoop!

 

wij bezuinigen in princiepe niet, we wil alleen de extra kosten die paypal met zich meebrengt doorberekenen.

aangezien onze website olie verkoopt, www.budgetolie.nl, kunnen wij het ons niet veroorloven dat een pakket stuk gaat.

tot nog toe hebben we geen klachten en komt alles netjes aan, is ook te volgen met track and trace.

als klanten betalen door overschrijvig is er niets aan de hand, echter zijn wij van mening meer te kunnen verkopen door oa paypal toe te voegen.

tevens zijn we bezig met ideal, het enge pobleem dat ik daar ondervind is dat je een zakelijke rekening moet hebben.

dit is iets wat we na paypal willen tackelen.

dat goedkoop niet altijd beter is ben ik met je eens, maar de klanten in oze branche denken daar anders over helaas.

als olie ergens anders 1 euro goedkoper is gaan ze daar heen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Los van de vraag of het doorberekenen van (een deel van) de betalingskosten per betaalmethode klantvriendelijk is of niet, ben ik hier ook in geintresseerd. Afgaande op het antwoord van scorpionsworld zal dit voorlopig niet in de standaard prestashop mogelijk zijn. Is hier dan misschien een module voor? Zelf heb ik nog niets kunnen vinden helaas.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Is een wat ouder topic... Maar wellicht is de techniek ondertussen beschikbaar. Ben een newbie, dus vergeef mij als ik het niet snap.

Ik wil juist ook de kosten van de iDEAL betaling en die van PayPal doorbelasten aan de klant.
Maar ook per ticket automatisch een ticket-fee berekenen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...