Paypal dodatkowa opłata - moduł płatności

patrykmarek

Paypal dodatkowa opłata - moduł płatności

Moduł płatności PayPal pozwala na przeniesienie opłaty pobieranej za transakcję poprzez serwis PayPal na klienta, w konfiguracji modułu płatności PayPal ustawiamy wartoś procentową jaka ma być dodana do zamówienia, moduł bazuje na standardowym module płatności dla prestashop w wersji 3.5.0 dostępnym za darmo do pobrania na stronie prestashop.com.

Cechy i zalety modułu dodatkowej opłaty

• nie wymaga modyfikacji plików prestashop-u
  • obsługa wielu języków (nazwy oraz opis pozycji z dodatkową opłata są tłumaczone zgodnie z językiem klienta)
  • dodanie dodatkowej kwoty polega na stworzeniu kolejnego produktu jaki sie wyświetli zaraz po przekierowaniu do serwisu PayPal w podsumowaniu płatności (można zdefiniować nazwę tego produktu oraz opis - domyślnie nazwa to opłata za przygotowanie zamówienia)
  • darmowe aktualizacje do kolejnych wersji rozwojowych moduły PayPal dla PrestaShop
  • obsługa prestashop w wersji 1.4 i 1.5

Zdjęcia oraz strona z modułem:

http://prestadev.pl/pl/home/33-paypal-dodatkowa-oplata.html

• 4 years later...

Careful with this module. It has one bug that Patryk is not able to fix. When you are using more payment options than it may happen that the fee is added to wrong payment method when the customer changes his mind and hit back during the checkout. Patryk was promising a fix, but never actually fixed it. He has tons of excuses and super long delays in communication. At the beginning, he promised to fix the module, after half a year he told me that he is going to refund me as he was not able to fix it and after another half a year of constant reminders he told me that there is no fix nor any refund so I strongly encourage anybody to buy a different module where the developer is competent and fair and not like this one. Dealing with Patryk Marek is just a huge pain without any outcome.