Jump to content

[Løst] Lager går i minus


jhenrikc

Recommended Posts

Der er sådan set ingen grund til at kaste udråbstegn efter mig - det er komplet umuligt for os at hjælpe, når vi ikke ved hvilke version folk bruger. Der er kæmpe forskel på version 1.4 og 1.5.

 

Tjek i Back Office under Indstillinger - Produkter. Her skal du sikre dig, at du har aktiveret lagerstyring, og at du ikke tillader bestilling af varer, der ikke er på lager.

Link to comment
Share on other sites

Jeg går på ingen måde i flæsket på dig men det er sku bare så træls når man er nybegynder og gerne vil ha noget hjælp at der så bare lige er en som lige skal sidde og holde øje med at man nu også lige gør det hele rigtig

Også kan jeg ikke lige finde ud af hvordan man retter det til løst

 

Og problemet løste jeg selv da jeg fandt ud af at jeg tog varerne ud af min shop frem for at lægge dem op i min shop

Link to comment
Share on other sites

Jeg går på ingen måde i flæsket på dig men det er sku bare så træls når man er nybegynder og gerne vil ha noget hjælp at der så bare lige er en som lige skal sidde og holde øje med at man nu også lige gør det hele rigtig

Også kan jeg ikke lige finde ud af hvordan man retter det til løst

 

Og problemet løste jeg selv da jeg fandt ud af at jeg tog varerne ud af min shop frem for at lægge dem op i min shop

 

Jeg holder ikke øje med, om man gør ting rigtigt eller ej. Men som du vil se på min profil, så har jeg rigtig, rigtig mange indlæg, hvor jeg hjælper folk - og det gør jeg gerne!

 

Men jeg er ærlig talt ved at være MEGA træt af, at nye brugere aldrig giver nok oplysninger, så man altid skal starte med at spørge om alle disse oplysninger (spild af min tid og alle andre der sidder her i forum i deres fritid og hjælper andre folk).

Det er ikke et angreb på dig specifikt - det er en generel opfordring til, at folk altså lige bruger 5 min. på at læse retningslinierne. For så bliver det meget nemmere for andre at hjælpe - og når indlæg sættes til løst, bliver det meget nemmere for andre brugere at finde svar på deres spørgsmål.

 

Alternativet er jo, at dem med erfaring holder op med at gide at svare, fordi det simpelthen bliver for trivielt.

Link to comment
Share on other sites

Jamen jeg vil da godt undskylde for jeg ikke lige fik læst dem og jeg har jo også rettede det som i har sagt

og jeg er rigtig glad for alle dem der gider og sidde og hjælpe os der er lidt nye her i denne verden

 

men når nu du gerne vil hjælpe så kan du måske lige hjælpe mig med et andet problem

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...