Jump to content
vekia

[Module gratis] Integratie met ShopMania

Recommended Posts

Integratie met ShopMania

en.pngde.pngcz.pnges.pngpl.pngit.pngro.pngfr.pngru.pngse.pngno.pnghu.pngau.pngar.pngbg.png

ShopMania biedt u alle mogelijkheden om verstandig te kunnen winkelen: vergelijk prijzen van miljoenen producten, lees klantbeoordelingen, vind gedetailleerde informatie over elk product.

shopmania-cover.png

Wat is ShopMania?

ShopMania is een prijsvergelijkingssysteem en een winkelportaal waar u als consument op een unieke manier kunt shoppen. Ons doel is om u te helpen slimme en geïnformeerde keuzes te maken bij het aanschaffen van producten.

Miljoenen mensen wereldwijd raadplegen ons elke maand voordat ze online iets kopen. Door gebruik te maken van de beste technologie en expertise, verzekeren wij u dat elke bezoeker de best beschikbare optie kiest.

Meer informatie over module: Integratie met ShopMania (website in het engels taal)

download:

Hi vekia ,

tnx for sharing this module ,,,

seems to be interesting :-)

nieuwe versie uitgebracht! :-)

nieuwe versie uitgebracht!

nieuwe feature: automatische "updates"

nieuwe versie uitgebracht! module werkt met PrestaShop 1.6 nu!

Hallo vekia,

Ik heb de module geïnstalleerd, uiteraard heb ik ook 'n account aangemaakt bij shopmania.nl.

Maar ik krijg het zaakje niet werkende, zie dat de module in de footer is ingehaakt, maar ze is niet zichtbaar in m'n webshop.

MVG,

Generaal

nieuwe versie uitgebracht! 

- We installatie verbeteringen aan PrestaShop toegevoegd 1.6.0.7 en 1.6.0.8

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More