Jump to content

[Løst]Fejlmeddelelses vindue


KimTheMan

Recommended Posts

  • 2 months later...

Nu har jeg prøvet i firefox og chrome browserne. Og der får jeg ikke denne fejl. Der gemmer den fint og selv om man trykker gem flere gange hvor man f.eks. har skrevet forkert i nogle felter.

 

For det skal siges at fejlen kommer kun i explorer. Og det er ved udtjekning. Hvor jeg f.eks. min email adresse, og derefter trykker gem. Så fortæller den hvad felter der mangler der skal udfyldes. Og udfylder jeg så et mere og trykker gem igen (hvor der stadig mangler at blive udfyldt felter), så kommer fejlen.

 

Lader jeg så siden stå lidt kan jeg foresætte (1-3 minutter). Eller melder den bare fejl.

Link to comment
Share on other sites

Du har flere fejl i din shop ser det ud til - også fejl, som ikke umiddelbart er generelle PrestaShop bugs. Hvis jeg var dig, ville jeg seriøst overveje at lave en ren installation af version 1.5.4.1 og starte forfra. Du skriver selv, du ikke har store fejl - men de fejl du skriver om, har jeg ikke set i andre shops. Så enten må det være noget du måske har rettet i, eller også er installationen ikke gået godt.

Link to comment
Share on other sites

nu synes jeg det har taget rigtig mange timer. Så kan jeg slippe starter jeg nu ikke forfra. Og kan tilføje vare, gennemføre køb osv uden de store problemer. Og må så senere hen arbejde videre med en ren/ anden installation på andet domæne eller lign.

Ja det er lidt ligesom gamle biler, man finder ud af hvordan det skal gøres for at det virker. Og så gør man bare sådan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...