Jump to content

Lze ukrást placené moduly?


Bumba

Recommended Posts

Chci se zeptat, jestli lze ukrást placené moduly.

 

Nejsem programátor a chci si nechat sestavit a odladit Prestu "na klíč" i se sadou placených modulů za nemalé peníze. Jenže nechci dát někomu placené moduly, aby si nanich pak založil podnikání a věnoval je svým budoucím zákazníkům.

 

Je to nějak ošetřeno?

 

Díky.

Link to comment
Share on other sites

Já bych naopak řekl, že placené moduly ukrást lze, ale otázka, jestli budou ty upravené moduly podle vašich potřeb a požadavků pro někoho natolik zajímavé, aby se k nim snažil dostat. V případě modulů pro Prestu je však toto riziko minimální, takže se nemusíte bát.

 

Existuje i možnost, že moduly ani krást nemusí, ale prostě si je koupí stejně jako vy a bude se věnovat podnikání ve stejném oboru.

Link to comment
Share on other sites

Mě jde čistě o to, že když vyklopím 5000 za moduly a pošlu je programátorovi k implementaci a úpravě, tak aby je obratem neposlal svému kamarádovi. Jestli je ten modul nějak "unikátní" při koupi nebo se ověřuje jeho legálnost nějakým skriptem, jako je to u programů.

Link to comment
Share on other sites

Pokud je to opravdu programátor tak něco takového neudělá, ale samozřejmě záleží na povaze člověka. Realita je taková, že spousta "Prestashop expertů", kterých je teď na fórech jak máku se neštítí ničeho a nabízejí kompletní e-shopy včetně modulů, které buď někde sehnali nebo v lepší variantě si koupili jednu licenci a nabízejí je jako součást svého řešení. Jen dvakrát jsem se setkal s tím, že člověk, který ode mě modul kupoval se slušně zeptal jestli ho může použít na více doménách.

Link to comment
Share on other sites

Mě jde čistě o to, že když vyklopím 5000 za moduly a pošlu je programátorovi k implementaci a úpravě, tak aby je obratem neposlal svému kamarádovi. Jestli je ten modul nějak "unikátní" při koupi nebo se ověřuje jeho legálnost nějakým skriptem, jako je to u programů.