Jump to content

paypall werkt in niet meer


Recommended Posts

alles deed het gewoon maar nadat ik een update had gedaan naar 1.5.4. doet hij het niet meer. Wellicht dat dat het is geweest, maar heb de hele map die ik gebacupd had weer terug gezet en nu blijft hij het niet doen.

 

heb ook al alle instellingen weer opnieuw erin gezet maar hij blijft een fout geven, maar er staat niet echt wat er fout is.

 

help.........

 

Sandra

 

prestashop 1.5.3.1

www.sannalin.nl

post-461715-0-35604000-1365234239_thumb.jpg

post-461715-0-17953300-1365234245_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

hoi sandra ,

hoe heb je de backup gemaakt ?

toen je de backup terug hebt gezet heb je toen eerst alle bestanden van de hosting afgehaald ?

indien niet dan wordt het overschreven maar foute bestanden blijven gewoon staan

 

als je alleen een map backup hebt gemaakt moet je er rekening mee houden dat je de rechten weer goed zet

 

tip: maak altijd een backup van je database en bestanden ,

met een upgrade wordt namelijk je database overschreven

 

edit je kan ook proberen om de allerlaatste paypall api te installeren

Edited by maconl (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

nou hele map eraf gehaald, de ouder er weer op, nog niets. de nieuwster versie van paypal geinstalleerd opnieuw geconfigureerd en nog doet hij het niet.

 

kan iemand eens proberen? ik probeer het nu met een ander mail adres dan ik een paypal acount mee heb, zou het daar aan kunnen liggen, kan je alleen met paypal betalen als het email adres waar je je aacount bij aanmaakt in mijn shop ook voor paypal gebruikt?

 

heb een test product van 0,05 cent gemaakt:

http://www.sannalin.nl/Webshop/index.php?id_product=44&controller=product&id_lang=7

 

Sandra

Link to comment
Share on other sites

hoi sandra als je ook een backup van je database hebt , moet je deze natuurlijk ook terug zetten ,,,

anders werkt het niet ,, met een upgrade wordt namelijk dus ook je database overschreven

 

tevens hoe heb je de nieuwe module van paypal geinstalleerd ?

heb je ook de rechten goed gezet ?

heb je de oude eerst in je bo uitgezet en erna van je server verwijderd ?

Link to comment
Share on other sites

ehhh heb dat nog nooit gedaan een backup terug zetten van de database, ik zit bij mijn domein.

 

de paypalmodel heb ik eerst de oude via modules op de-installeren geklikt toen nieuwe gedonload en via modules toegevoegd, toen opnieuw ingesteld.

 

Sandra

Link to comment
Share on other sites

Wat in de database zou nodig zijn om de paypall weer te laten werken? want het lukt nog steeds niet. Hoe kan ik de database het beste weer terugzetten? of het gedeelte dat nodig is voor de paypall?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...