Jump to content

Multishop - multi iDEAL


Recommended Posts

Hallo Prestashoppers,

 

Wat te doen als je twee verschillende bedrijven en twee verschillende shops hebt in een multishop omgeving en je wilt laten betalen via iDEAL aan het ene of aan het andere bedrijf?

 

Met andere woorden:

- de klant van shop A betaalt met iDEAL aan bedrijf A;

- de klant van shop B betaalt met iDEAL aan bedrijf B.

 

Misschien is er wel een heel eenvoudige oplossing voor die ik over het hoofd heb gezien of niet ben tegegen gekomen op het forum...

 

In ieder geval alvast dank voor jullie reacties.

Link to comment
Share on other sites

PrestaShop Addict, dank voor je reactie!

 

Grrrr, was er al bang voor dat modules in de multishop omgeving altijd gedeeld worden.

 

Wellicht maar eens mijn licht opsteken bij de bank / payment service provider of een administratief alternatief bedenken.

 

Natuurlijk blijf ik openstaan voor s(n)uggesties voor een multishop en multi iDEAL oplossing.

Link to comment
Share on other sites

PrestaShop Addict, dank voor je reactie!

 

Grrrr, was er al bang voor dat modules in de multishop omgeving altijd gedeeld worden.

 

Wellicht maar eens mijn licht opsteken bij de bank / payment service provider of een administratief alternatief bedenken.

 

Natuurlijk blijf ik openstaan voor s(n)uggesties voor een multishop en multi iDEAL oplossing.

Het is dat mijn herschreven iDeal module nog niet vlekkeloos werkt anders had ik wel een maatwerk oplossing i.c.m. deze module kunnen maken.
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...