Jump to content

Paypal kreditkort


Kmurer

Recommended Posts

Sidder og roder med paypal. Når en kunder lægger vare i kurven og vil købe, skal de som normalt oplyse deres navn osv, når de så kommer til paypal betalings side, er det som på billede 1, betaling med paypal konto, der dukker op, hvilket skaber forvirring for kunderne og de skriver en mail de ikke kan betale. Er der ikke en mulighed (billede 2) så kunden lander direkte på kreditkort siden i stedet for.?

 

 

Billede 1

Billede 2

 

på forhånd mange tak

Link to comment
Share on other sites

Billede 2 er til folk der ikke har en paypal konto, det får de efter at have betalt.

 

Hvis jeg var dig ville jeg arbejde væk fra paypal og så få en indløsningsaftale med Euroline er Swebank, det er gratis. Så skal du blot betale for gatewayen, og så sender du en bedre signal til kunderne + du helt sikkert rammer nogen der ikke ved hvad paypal er, og ikke ønsker en konto der.

 

Nu bruger jeg paypal fra tid til anden, og jeg synes det er fint at lande på det billede hvor jeg bare skal smide min kode i og så har jeg betalt - så får dem som bruger paypal er billede 1 helt fint :)

 

Tim

Link to comment
Share on other sites

Det er bestemt også planen at komme væk fra paypal, da jeg selv er ret overbevist om at der bliver tabt mange kunder på gulvet, især dem der ikke kan finde ud af at trykke så det er kreditkort der kommer frem som en mulighed. Synes det er mærkeligt at når jeg bruger en browser med alle cokkies og historik slettet, og når jeg så bruger en email adresse der ikke har en paypal konto, lander jeg stadig på billede 1.

Link to comment
Share on other sites

Jo det er sandelig muligt at dine kunder IKKE stilles over for en PayPal-konto (billede 1) det indstiller du under opsætning på din PayPal-konto side. Her stiller du også hvor kunderne ledes hen efter de har betalt.

Har en kunde som handler hos dig i forvejen en Paypal-konto vil betalingsiden hos PayPal "genkende" kunden og "billede 1" vil vises for kunden - ellers IKKE !

Der er rigtig meget du kan indstille ved brug af PayPal, så tag et grundigt kik inden du "dømmer" PayPal ude.

 

Mvh

Bjarne

Link to comment
Share on other sites

Hej Bjarne

 

Jeg har prøvet at ændre i indstillinger i Prestashop i paypal modullet og inde på paypals hjemmeside, og der sker ingen ændringer

 

Jeg har slettet alle cookies og historik i browseren, brugt en fiktiv email adresse og i min egen shop kommer jeg til billede 1.

 

Jeg har så prøvet i en anden prestashop der også kører med paypal, samme fiktiv email og der lander jeg på billede 2.

 

Jeg har prøvet den lille test på flere forskellige pcer, hos venner, altid det samme resultat.

 

Hilsen Kenneth

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...