Jump to content

Hvad syntes i om min side?


laserking123

Recommended Posts

Okay, du får det lige på og råt:

 

Der er for mange grafiske fejl.

 

Der er direkte ulovligheder og urimelige aftalevilkår i Handelsbetingelserne - som derfor alligevel ikke gælder, netop fordi de for forbrugeren er urimelige og loven er præceptiv for forbrugeren.

 

Der er for mange stavefejl.

 

En del billeder er ret dårlige - de bør være langt bedre.

 

Der er stort set ingen oplysninger om de enkelte produkter; f.eks. "guld øreringe"... hvad er guldindholdet? En massiv legering eller en overfladebehandling? Karat? Størrelse? Vægt?

 

Lad være med at skrive i OM OS at I er nystartede.

 

Rens ud i sproget. En del lyder for amatøragtigt og der er (igen) alt for mange fejl.

 

Se at få en Dankort.indløsningsaftale.

 

Hiv nyhedsbrevet op over LIKE US i venstremenuen. Er I der for at få venner eller kunder?

 

Forventningsafstemning. F.eks.; hvad får man ud af at tilmelde sig nyhedsbrevet?

 

Størrelser! Under et prodykt står der at man skal finde linket i bunden om størrelser. Så gør man det og klikker et par gange... og tadaa! Så er der INGEN oplysninger om størrelser... det holder ikke en meter.

 

OM SMYKKERNE handler stort set kun om jer. Og ikke om smykkerne.

 

Generelt: ALT ALT for mange fejl. Og ALT for mange VI og OS. Som kunde er jeg interesseret i MIG og hvad smykkerne kan gøre for MIG. Prøv at tænke på det klassiske følgebrev: "Vi er stolte af at kunne fremsende vort nye produktkatalog..." Ja, godav du, det kan da godt være at du er stolt, men hvad gør det for mig?

 

Tomme kategorier. SÅ SLÅ DEM FRA!

 

Oplysninger: Intet CVR-nummer, intet firmanavn, intet telefonnummer. Useriøst.

 

Alt i alt er siden som sådan såmænd OK, men der er alt for mange fejl, uhensigtsmæssigheder og direkte ulovligheder. Få ryddet op og få nogle professionelle ind over, til det I ikke kan selv; tekstarbejde, juridisk rådgivning, marketingstrategier og fotos. I modsat fald skinner det amatøragtige alt for meget igennem og det er ikke fordi der ikke er professionelle konkurrenter derude. Tro mig, jeg har selv hjulpet med at etablere en smykkeforretning på nettet engang (for en glad amatør der mente det var hurtigt og let).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hej og mange tak for kritikken :) har først lige set mailen nu.

 

Kan du sige mere specifikt hvilke handelsbetingelser der er ulovlige/urimelige, de skal selvfølgelig ændres inden opstarten. Det var jeg ikke klar over.

 

Skal lige kigge den igennem når du siger der er mange stavefejl, det er jo helt sikkert noget kunder opdager. De tænker straks negativt.

 

i henhold til billederne, så får jeg først alle mine smykker leveret i slutningen af denne uge, formegentlig i weekenden. Her skal der selvfølgelig tages egne billeder. Billederne er egentlig bare prøve billeder.

 

Mangler lige en størrelses beskrivelse, af smykkerne så kunder kan finde ud af hvilken størrelse de skal købe. Har tænkt på et billede ved hver smykke, som viser i forhold til noget, eller en ring størrelses guide.

 

Tak for råde om at jeg skal lade vær med at skrive vi er nystartede. Kan godt høre det lyder dumt, og ubetryggende. :)

 

Har tænkt på en euroline aftale, med quickpay. *Bruger quickpays one page checkout, og syntes der er meget brugervenligt.

 

Lige præcis nedenfor!

 

Størrelser! Under et prodykt står der at man skal finde linket i bunden om størrelser. Så gør man det og klikker et par gange... og tadaa! Så er der INGEN oplysninger om størrelser... det holder ikke en meter.

 

Det skal lige ordnes, men som sagt får jeg først mine smykker her slutningen af ugen, og der vil blive lagt størrelser ind.

 

- Om smykkerne er også noget rod. Tak. Kan godt se det mest handler om os. Det er bare svært at se sine egne fejl nogen gange.

 

 

 

Tomme kategorier er væk.

Jeg er ved at få lavet et enkeltmandfirma, så mit cvr nr. er forhåbentlig under udarbejdelse.

 

Lige nu ligger jeg nr. 2 på billige smykker i google. Det er meget fint, lægger nok snart nr. 1 i og med min hjemmeside hedder billgesmykker.com

 

Kunne også rigtig godt tænke mig at komme op på søgeordet smykker.

 

Men min hjemmeside er slet ikke indekseret på det søgeord. Nogen ideer`?

Link to comment
Share on other sites

Med al respekt: hvis dine produkttekster i shoppen bliver skrevet af dig, skal du stramme voldsomt op på stavning og kommasætning - alene i dit seneste svar er der for mange fejl :-)

 

Det er ikke for at være efter dig, men det er SÅ vigtigt, at det skriftlige er i orden.

 

At du spørger mig, om hvad der skal ændres i betingelserne, viser bare, at du IKKE skal rette dem selv - men overlade dem til en professionel.

 

Når du kører det som et personligt CVR, skal du nok få dig en produktansvarforsikring. Hvis du importerer smykker og en kunde får varig skade pga. f.eks. udslet, kan kunden komme efter dig og snuppe alt hvad du ejer - hus, bil og hele molevitten. Test ALT med de små sæt du kan købe i MATAS.

 

Skaf 80.000,- og opret et ApS. Det koster ikke meget og de 80.000,- kan du trække ud igen dagen efter. Du skal have lavet en smule papirarbejde og beskoste en revisor en gang om året - men til gengæld kommer SKAT ikke efter dig i samme udstrækning og det virker langt mere pro for kunderne. Og de kan ikke snuppe din personlige formue...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...