Jump to content

blockfadingtext en de site wordt engelstalig (solved)


Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik heb de module blockfadingtext geïnstalleerd. Als ik ik dan in in Tools deze module vertaal moest ik eerst een aantal bestanden op "schrijven"zetten. Maar nu zijn er een aantal woorden aan de voor kant veranderd in engels. Als ik dan deze modules ook wil vertalen krijg ik de melding dat deze bestanden schrijfbaar moeten zijn. Als ik gedaan heb en ga vertalen, krijg ik geen foutmeldingen meer. Maar de tekst veranderd ook niet. Het blijft engelstalig. Je kunt kijken op sportlavit.nl

Ik weet niet hoe dit in een keer kan. Als ik de module uitschakel helpt ook niet.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

 

Alvast hartlelijke dank.

 

Groetjes,

 

Smitty

 

Er werd in verschillende modules in mij templates (die schrijfbaar moesten worden) taalbestanden ingevoerd, Origineel stonden er geen bestanden. Ik heb deze verwijderd en nu is alles weer NL

 

Thanks

Edited by smitty (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Als je de het aantal bestanden op schrijven moet zetten, Dan zijn de server instellingen niet correct (waarschijnlijk). Vraag je hosting provider om dit te veranderen. Sowieso is het een risico om files of directories op 777 te zetten.

 

Je kunt de tekst van blockfadingtext (neem aan dat dit een module is) veranderen in een van de .tpl files in de map van de module. Door de engelse tekst te zoeken in de .tpl files en deze aan te passen. Als je niet naar het buitenland verkoopt is dat geen probleem verder.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...