Jump to content

ophalen en betalen in winkel


Recommended Posts

Ik ben vrij nieuw in installatie en configuratie van prestashop. Uiteindelijk ben ik in de finale fase :levering en betaalmodules.

Ik wil de mogelijkheid voorzien dat klanten hun goederen kunnen ophalen en betalen in winkel.

( Naast de levering door derde vervoerder en betaling via bankcontact en overschrijving).

Kan iemand mij helpen voor een module gratis ophalen ( ok) maar voornamelijk een module betalingen in winkel?

Ik heb prestashop 1.4.9. versie

TX

Link to comment
Share on other sites

hoi ,

zit al standaard erin :-)

dwz maak een carrier aan <vervoerder> , en noem deze ophalen

dan kunnen klanten dus naast bv de verzendingen ophalen kiezen ,,

Tx voor de hulp.

Vervoerder - ophalen in winkel is geen probleem maar cash betalen in winkel wel .....

Ik zou de klant willen laten kiezen tussen

- een derde vervoerder ( ingevoerd- ok ) -> betaling met creditcard of via overschrijving (ok)

- ophalen in de winkel-> mogelijkheid tot betalen in de winkel. En dit laatste is wel een probleem.... Bestaat er een module hiervoor?

TX

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de module cash on delivery gebruikt en in de vertaling van de velden alles naar "betalen achteraf" vertaald. Dit kan je zelf ook wel aanpassen naar "betalen bij afhalen" door in backoffice bij tools/translations/vertalingen aanpassen de velden van de "geinstalleerde modules" aan te passen of het bestand "nl.php" in de map modules/cashondelivery handmatig aan te passen met notepad of beter notepad++. Ik sluit "mijn" nl.php bestand bij als voorbeeld. Plus de twee afbeeldingen die dan in die map vervangen moeten worden voor de netheid.

nl.php

post-413655-0-60754300-1363829297.gif

post-413655-0-61878300-1363829301.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...
×
×
  • Create New...