Jump to content

Foute prijs bij combinatie


Stfn

Recommended Posts

Ik heb een combinatie toegevoegd aan een product, alleen wordt de prijs niet goed weergegeven in de product omschrijving.

 

http://www.yachtcoating.nl/verdunners/29-double-coat-kwastverdunner.html#/inhoud-1_liter

Hier staat dat de prijs 13,70 is, terwijl hij in de categorie 14,95 is. Als je het product in het winkelmandje plaats dan veranderd hij ook in 14,95.

 

Iemand een idee hoe ik gewoon 14,95 kan laten zien in de product omschrijving?

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Ook ik heb precies hetzelfde probleem, in het product-overzicht (als voorbeeld) 15 euro incl. btw, in de productomschrijving staat 12.08 euro (dat is niet excl. btw!) en in het winkelwagentje staat het bedrag gewoon weer inclusief btw, dus 15 euro.

 

Ik wil in het venster van de productomschrijving het bedrag incl. 21% btw!

 

Ik heb bij klante/groepen al aangegeven dat bij iedereen de producten incl. btw getoond moeten worden. Cache geleegd maar nog steeds hetzelfde.

 

Is er een oplossing?

 

Ik hoor het graag!

 

Rienk

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

 

Is het nog mogelijk naar de shop (pupula.nl) te kijken? Het probleem is er nog steeds n.l.

 

Maar omdat de shop nu (nog) offline is, moet je even aangeven wanneer je gaat kijken zodat ik hem online kan zetten.

 

Dat kun je per mail ook aangeven (zie ik het wat sneller): [email protected]

 

Alvast bedankt!

 

Groet,

Rienk

Link to comment
Share on other sites

Rienk,

 

Lijkt erop dat de BTW niet 21, maar op iets van  24% is ingesteld.

 

kun je me van een product  een screenshot van de PRICE tab laten zien (zodat ik kan zien welke BTW gebruikt wordt) als ook de details van de daar gebruikte BTW regel? (waar je het BTW bedrag invult etc). (evt E-mailen naar [email protected]  )

 

Dank,

pascal.

Edited by PascalVG (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hoi Rienk,

Heb even in je back office gekeken. Probleem zit/zat in de valuta die je gebruikt.

 

Standaard is USD als valuta aangemaakt in je winkel (tijdens installatie). In de NL shop ik geloof de Euro ook, anders moest je dit zelf doen)

 

De USD is normaal de standaard valuta. Alles wordt dan berekend vanaf deze standaard valuta, als je een andere valuta gebruikt, dmv een 'wisselkoers'.

De Euro wisselkoers was: 0.805153

post-455771-0-34491900-1424150560_thumb.png

 

Daarna heb je waarschijnlijk de USD weggegooid, daar deze natuurlijk niet in NL gebruikt word als betaalmiddel, en heb je de Euro als standaard valuta geselecteerd. Probleem was, dat de wisselkoers nog op 0.805153 stond, i.p.v. 1 (zodat 1 'standaard valuta' = 1 Euro). Het ging overal goed (de wisselkoers werd niet gebruikt voor de standaardvaluta), behalve in de product pagina, waar de prijs door de wisselkoers procedure ging. met een wisselkoers van  0.805153 krijg je dan bijv €15.00*0.805153 = 12.077295 = €12.08 :-)

 

Ik heb de wisselkoers op 1 gezet, en alles lijkt weer normaal te gaan. Check maar even.

 

Groetjes,

pascal.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...