Jump to content

Google Analytics datadeling?


colorrush

Recommended Posts

Hejsa,

 

Jeg er ved at lægge Google Analytics på min side og under oprettelsen støder man på det her datadeling: http://i.imgur.com/LXwBkhq.jpg

"Kun med andre Google-produkter" sige nogenlunde sig selv, men jeg er ikke helt med på hvad "Anonymt med Google og andre" betyder.

Er der nogen der kan fortælle en tungnem tosse som mig hvad det betyder? :)

Hvad har I indstillet jeres til?

På forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

  • Kun med andre Google-produkter:
    Del dine Google Analytics-data med andre Google-tjenester og -produkter, som AdWords og AdSense. Med denne valgmulighed kan du f.eks. importere Google Analytics-mål i AdWords.
  • Anonymt med Google og andre:
    Denne valgmulighed giver feedback om Google Analytics, som vi kan bruge til at bygge skræddersyede rapporter, tilpasset kommunikation og bedre uddannelsesmateriale til dig. Google fjerner alle de oplysninger, der kan identificere de pågældende kildewebsites, kombinerer dataene med hundreder af andre anonyme websites, der benytter Google Analytics i sammenlignelige brancher, og rapporterer derefter samlede tendenser. Delte data er fuldstændig anonyme og kan ikke føres tilbage til individuelle konti.

Link to comment
Share on other sites

Takker, har bare oprettet det med begge slået til.

 

Skal man gøre andet end at sætte sit sporings ID ind i Google Analytics modules i Prestashop for at aktivere det? Det er 4-5 timer siden jeg satte ID'et ind og i Analytics siger den stadig "Status: Sporing er ikke blevet installeret"

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kan se koden i din kildefil skal du ikke gøre mere - der kan godt gå et stykke tid før at der bliver vist data.

Jeg kan se koden i "vis kilder" men den er af en eller anden grund ikke 100% identisk med den jeg kan se i Analytics kontrol panelet.

 

Er den det hos dig? :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...