Jump to content

Multisafepay Betaal Module Voor Ps 1.5.3


Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Ik wou net beginnen met Multisafepay. Maar op de site hebben ze enkel plugins voor 1.4 & 1.5. En als ik de module upload dan krijg ik "Fatal Error". Ik heb PS versie 1.5.3

 

Is er iemand die hier ervaring mee heeft of een geschikte module gevonden heeft? Want ik zit zowat vast :-(.

 

Mijn webshop gaat ook voornamelijk in België actief zijn btw.

 

Groeten,

 

Sam

Link to comment
Share on other sites

als ik je een goed advies mag geven neem liever sisow die bovendien iets goedkopere is en geen msp.

bij msp komt de klant in de eigen omgeving van msp en haakt snel af.

het is beter je er goed in te verdiepen want als je eenmaal een systeem hebt is het lastiger te switchen

Link to comment
Share on other sites

Beste Sam,

 

Het beste kun je via de website een support ticket aanmaken zodat wij beter kunnen kijken naar het probleem. De module zou moeten werken met Prestashop 1.5+ dus ook met PrestaShop 1.5.3.

 

Wat betreft de opmerking van munga, bij iDeal is het zo dat dit optioneel is, de bank kan tegenwoordig gekozen worden binnen Prestashop zelf en zo zal de klant geen MultiSafepay pagina meer zien.

 

Groeten,

Ruud Jonk

MultiSafepay

Edited by RuudJ (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

@Mungo: bedankt voor je tip. Ik ben er nog niet in thuis. Dus alle advies is zeer welkom. Ik zal zeker eens een kijkje nemen naar SISOW. Heb je nog andere aanraders? :)

 

@Ruudj: ik ga eens een support ticket aanmaken, eens zien wat ze gaan zeggen :). Misschien dat ik zo verder kan.

 

Is er iemand die ervaring heeft met Multisafepay of Sisow op Prestashop 1.5+?

Link to comment
Share on other sites

@Sam, misschien kunnen we beter even verder gaan via het aangemaakte ticket, nu gaat het een beetje dubbel op.

 

@Anderen, zodra we weten wat er fout gaat en een oplossing hebben gevonden dan zal ik het hier ook melden.

Link to comment
Share on other sites

@Anderen, het probleem was al verholpen in de interne SVN release die spoedig beschikbaar zal komen. Mocht iemand hetzelfde probleem ervaren dan kunt u contact met ons opnemen zodat wij u deze nieuwe versie al kunnen leveren.

 

Groeten,

Ruud Jonk

MultiSafepay

Link to comment
Share on other sites

Goedenmorgen,

 

Ik heb de sisow module via mijn ftp geupload en daarna weer eens verwijderd en ik krijg hem nu niet meer goed. Hij geeft namelijk ook een vreemde error in de backoffice waar die op een gegeven moment wel zichtbaar word.

Als ik op configueren klik kan ik wel verder en naar test modes gaan e.d. maar hij word niet zichtbaar in de shop.

 

Klik ik op herstellen dan geeft hij een vreemde error. Zie bijlage.

 

Wie kan mij helpen, want ik zou graag betaling via Sisow willen regelen.

 

Alvast dank!

 

Groeten Tim

 

post-501517-0-08731000-1362648764_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

...

Wat betreft de opmerking van munga, bij iDeal is het zo dat dit optioneel is, de bank kan tegenwoordig gekozen worden binnen Prestashop zelf en zo zal de klant geen MultiSafepay pagina meer zien.

 

Groeten,

Ruud Jonk

MultiSafepay

 

Hallo Ruud,

 

Is dit ook zo voor Mistercash en Visa?

Of is dit nog steeds enkel voor het Connect pakket?

 

Mvg,

E-raser

Link to comment
Share on other sites

Ik begrijp het probleem, wat u in dat geval wel zou kunnen doen is gebruik maken van een betaal template voor onze pagina, op die manier kunt u de pagina toch de look en feel geven van de eigen website zodat minder mensen zullen afhaken.

Het is namelijk zo dat bijvoorbeeld bij VISA de creditcard gegevens niet altijd al in de shop opgevraagd mogen worden vanwege de PCI compliance regels.

Link to comment
Share on other sites

Ok, dit is voor de meeste klanten ook geen probleem dat ze hun cc gegevens doorgeven op de pagina van msp

Maar dit geeft geen oplossing voor het probleem dat de klant toch nog steeds een account dient aan te maken in de multisafepay omgeving.

 

Mvg,

E-raser

Edited by E-raser (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Beste E-raser,

 

Het is voor klanten niet meer nodig om een account aan te maken, dat is al een tijdje niet meer het geval. (Misschien dat het nog een oud pakket betreft waar gebruik van gemaakt wordt, maar dat zou je eventueel kunnen navragen door even een support ticket aan te maken via onze website)

 

Mvg,

Ruud Jonk

MultiSafepay

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...