Jump to content

Bericht (E-Mail) Naar Klant Engelstalig


Recommended Posts

Hallo,

 

Ik gebruik Prestashop 1.5.3.1 (NL versie)

In de BO onder Bestellingen -> bestellingen kun je een bestelling van een klant openen (tot zover logisch)

 

Onderaan heb je de mogelijkheid om een bericht te sturen naar de klant. Daarbij kun je kiezen uit meerdere bestellingberichten (die aan te passen zijn in bestellingen->bestellingberichten)

 

Wat is nu het geval.

Het e-mail bericht dat de klant krijgt bevat naast het gekozen bestellingbericht ook een aantal standaardteksten.

Deze zijn echter Engelstalig en deze wil ik dus aanpassen.

 

"Hi ...

New message from shopname

You have received a new message from Shopname regarding order with the reference XKBKNABJK.

 

Message:"

 

Maar ik kan het template van dit e-mail bericht nergens vinden. Ik heb de hele mails folder (onder root) al doorgespit maar helaas zonder succes.

 

Iemand een idee waar ik deze kan vinden? Is het wel een mail template of staat het ergens in zo'n tpl bestand? Zo ja, welke?

 

(Mail wordt helaas nog steeds vanuit verkeerd mailadres verstuurd maar dat is een ander issue waar ik een ander topic voor gestart heb. clicky

Edited by roepie (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor je reactie

Ja die kende ik en ik heb ook die mail-templates gedownload en geïnstalleerd.

Maar blijkbaar staan er ook nog ergens anders mail-templates die niet bij in de vertaling zitten.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...