Jump to content

Tekst/font Kleur Veranderen In 1.5.3


Recommended Posts

Weet iemand hoe je de font kleur van de gewone tekst kan veranderen in 1.5.3 ? Het enige wat ik kan vinden is

Background color: #

Logo color: #

Buttons color: #

Headings color: #

 

Of moet je daar een module voor kopen en zo ja welke is goed?

Link to comment
Share on other sites

Weet iemand hoe je de font kleur van de gewone tekst kan veranderen in 1.5.3 ? Het enige wat ik kan vinden is

Background color: #

Logo color: #

Buttons color: #

Headings color: #

 

Of moet je daar een module voor kopen en zo ja welke is goed?

Een groot deel is te wijzigen in de global.css van je gebruikte thema, de rest staat in css bestanden in de module folders of in override css bestanden in /themes/[jetheme]/css/modules/[modulenaam]/[stylesheet].css

Daar hoef je dus geen module voor te kopen, wel heb je enige kennis van CSS nodig.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

het is heel makkelijk. download firebug plugin voor je browser (ik heb hem in chrome en apple) dan kun je met je rechter muisknop het element, in dit geval je text inspecteren. je kunt zien wat het worden gaat, in welke .css file het staat en in welke regel

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

het is heel makkelijk. download firebug plugin voor je browser (ik heb hem in chrome en apple) dan kun je met je rechter muisknop het element, in dit geval je text inspecteren. je kunt zien wat het worden gaat, in welke .css file het staat en in welke regel

Dank je

Link to comment
Share on other sites

Weet iemand hoe je de font kleur van de gewone tekst kan veranderen in 1.5.3 ? Het enige wat ik kan vinden is

Background color: #

Logo color: #

Buttons color: #

Headings color: #

 

Of moet je daar een module voor kopen en zo ja welke is goed?

 

Wij hebben het Albedo theme, Hoe moet ik de font colour veranderen in de product beschrijving?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...