Jump to content

[SOLVED] E-Mail Adres Winkelcontactinformatie Wijzigt Niet


Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb een wazig probleem waar ik niet uitkom.

 

Bij Voorkeuren-Winkelcontactinformatie kun je een algemeen e-mail adres invoeren.

Dit is het winkel e-mail adres dat getoond wordt in de e-mail berichten naar klanten.

 

Hier heb ik bij installatie mijn prive e-mail ingevuld (zeg even [email protected])

Nu wil ik dat wijzigen naar mij webwinkel mail ([email protected])

 

Als ik op Bewaren klik, dan verschijnt de melding dat het bijwerken geslaagd is.

 

Echter, als ik later weer terug ga naar dit scherm, dan heeft Prestashop gewoon weer mijn oude (prive) e-mail adres ingevuld.

Klanten krijgen dan ook van dat adres de e-mail berichten.

 

Via het Engelstalige forum wel e.e.a. gevonden (o.a. aanpassen e-mail adres onder beheer- medewerkers maar daar staat het goed) maar nog geen concrete oplossing gevonden.

 

Ik gebruik Prestashop 1.5.3.1

 

Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Edited by roepie (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hoi.

In Klanten(Customers) ->Contactpersonen(Contacts) staat alles op @webwinkel dus daar staat het goed.

Ik probeer in Voorkeuren(Preferences) -> Winkelcontactinformatie(Store Contacts) het domein van @prive naar @webwinkel te zetten en daar wijzigt het domein steeds weer in @prive na een save.

Zou het misschien met de instellingen bij mijn hosting partij te maken kunnen hebben? Ik neem tenminste aan dat de e-mail berichten vanaf daar verstuurd worden naar klanten?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...