Jump to content

Faktuur Per Email


Recommended Posts

Ik werk met Theme131. zie www.bestevloeren.nl

Als ik een order plaats en afreken met bv IDEA ( via Icepay), wordt ik doorgesluisd naar het menu ORDER en kan ik mijn order bekijken en uitprinten, dan heb ik gelijk een faktuur. Ik zou graag willen dat die faktuur/order automatisch ook bij mij in mijn email komt.

Weet iemand waar ik dat kan vinden ?

Gr, Ep

Link to comment
Share on other sites

Ik werk met Theme131. zie www.bestevloeren.nl

Als ik een order plaats en afreken met bv IDEA ( via Icepay), wordt ik doorgesluisd naar het menu ORDER en kan ik mijn order bekijken en uitprinten, dan heb ik gelijk een faktuur. Ik zou graag willen dat die faktuur/order automatisch ook bij mij in mijn email komt.

Weet iemand waar ik dat kan vinden ?

Gr, Ep

En welke email heb je het dan over? de email naar de klant of de email van de mailalerts module?
Link to comment
Share on other sites

Hallo,

Ik bedoel een email naar de klant. Als een klant een order plaatst vind hij of zij het misschien prettig

om de faktuur ook in zijn of haar email box te krijgen

Vriendelijke groeten,

Ep Brinkman

Dat krijgt de klant ook al, afhankelijk van de order status. Als een order betaald is en de betreffende orderstatus voorziet in het toestaan van een PDF factuur voor de klant, order als gevalideerd beschouwen en order op betaling ontvangen zetten zal de factuur automatisch aan de mail gehangen worden.
Link to comment
Share on other sites

Dat krijgt de klant ook al, afhankelijk van de order status. Als een order betaald is en de betreffende orderstatus voorziet in het toestaan van een PDF factuur voor de klant, order als gevalideerd beschouwen en order op betaling ontvangen zetten zal de factuur automatisch aan de mail gehangen worden.

 

 

En welke email heb je het dan over? de email naar de klant of de email van de mailalerts module?

 

ik had een test bestelling gemaakt en ik had zeg maar betaald.

 

alleen geen pdf als blijlage. alleen een link naar mijn account waar ik het dan van daaruit mijn pdf kan zien.

 

doe ik iets fout?

 

OK< dank je !!

 

eabrinkman,

 

is het bij jou gelukt?

 

mvg,

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...