Jump to content

Layout In Internet Explorer


Recommended Posts

Ik opende vandaag mijn shop in IE, en wanneer ik op een product klik, schiet mijn hele website naar links, en is de layout niet meer organiek.

 

Nu heb ik geen idee hoe dit kan, of hoe dit te fixen is..

 

Iemand hier ervaring mee?

 

Website: www.bowaparts.nl

 

Thanks!

Link to comment
Share on other sites

Update: Website doet het echt alleen op een productpagina, en alleen in Internet Explorer.

 

Zojuist een gelijksoortig topic gevonden, daar stond iets in over de Quirk instelling in IE. Als ik deze uitzet werkt de site weer prima. Start ik IE opnieuw op, schiet hij automatisch weer in Quirk. Ik heb geen idee waar ik deze fout kan zoeken..

Edited by patrickvbw (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Update: Website doet het echt alleen op een productpagina, en alleen in Internet Explorer.

 

Zojuist een gelijksoortig topic gevonden, daar stond iets in over de Quirk instelling in IE. Als ik deze uitzet werkt de site weer prima. Start ik IE opnieuw op, schiet hij automatisch weer in Quirk. Ik heb geen idee waar ik deze fout kan zoeken..

Als ik de source open van een productpagina in IE dan zie ik meteen op de eerste regel, nog voor de <DOCTYPE-declaratie
<script src ='http://www.yotpo.com/js/yQuery.js'></script>

, dit veroorzaakt de quirks mode in IE.

Ik weet niet of de geladen javascript van jezelf komt. Indien ja, verplaats deze dan in je header.tpl naar het header blok.

Zo niet, check of je site niet gehacked is met malware en verwijder het stukje javascript uit de header.tpl.

Een manier om de quirks mode uit te schakelen kun je trouwens bereiken door de meta-tag

<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge,chrome=1">

in je header te plaatsen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...