Jump to content

Løst - Http-Fejl 500 (Internal Server Error):


mfj31dk

Recommended Posts

Jeg har ca. 7 - 8 gange forsøgt at installere v.1.5.3.1 et domæne som hostes af Servage.net, men hver gang får jeg følgende besked:

HTTP-fejl 500 (Internal Server Error): Der opstod en uventet hændelse, mens serveren forsøgte at gennemføre anmodningen.

jeg har bedt Servage.net´s supporter om hjælp, men uden resultat - de siger:

 

Index filen henter informationer fra /config/config.inc.php. Det virker som der er noget galt i denne file eller der blev noget ikke hentet. Som sagt, vi er desværre ikke prestashop ekspert, derfor ved vi ikke præcist hvad der er galt. Vi beder dig at tjekke om der noget ikke forenelig mellem vore system og prestashop versionen du bruger. Du findes vore server indstillinger her:

 

https://secure.serva...t_informations/

 

Det siger ikke rigtig noget, men er der nogen her som kan fortælle mig hvad der er galt? (det drejer sig om; www.aluminiashoppen.dk).

Servage.net har en autoinstaller som kan installere v. 1.4.9 automatisk hvilket jeg også har gjort for derefter at forsøge at opdatere den til v.1.5.3.1, hvilket mislykkedes til trods for at jeg fik besked om at det var ok så var det alligevel ikke blevet opdateret.

mfj31dk

post-452193-0-31417000-1361268723_thumb.jpg

Edited by mfj31dk (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Prøv at tjekke rettighederne på webhotellet (eller bed udbyderen gøre det). De bør stå til 755. Jeg har flere gange oplevet, at 1-click install hos Meebox ikke havde de korrekte rettigheder, måske er det samme problem. Du kan også lave en manuel installation ved at downloade (og efterfølgende uploade) alle PrestaShop filerne og køre installationsprogrammet. Din database skal være oprettet og være tom. De tidligere versioner kan hentes her: http://www.prestashop.com/en/developers-versions

Link to comment
Share on other sites

Servage har en (normalt) udmærket funktion "Autoinstaller" som jeg brugte til at installere v. 1.4.9 for derefter at ville opdatere den til v. 1.5.3 og jeg brugte 1-click funktionen og der kom også besked om at det var opdateret, men det var stadig v. 1.4.9. Jeg slettede derefter alle filer og uploadede Prestashop 1.5.3. (downloadet fra prestashop.dk) og alle filer blev korrekt uploadet men så kommer fejlen: HTTP-fejl 500 (Internal Server Error): Der opstod en uventet hændelse, mens serveren forsøgte at gennemføre anmodningen.år jeg følgende besked:

MEN kun når jeg bruger Crome browser, bruger jeg Firefox får jeg bare en blank side og med Explorer får jeg følgende besked: Webstedet kan ikke vises - HTTP 500

Fra jeg har uploaded filer har jeg intet fortaget for det er jeg afskåret fra pga. http 500 fejlen.

 

Jeg har forsøgt at gentage procedure 7 - 8 gange og på forkellige domæner altid med samme resultat.

Link to comment
Share on other sites

Supplerende oplysninger.

 

Jeg flyttede det ene af mine domæner som jeg skal have en prestashop oprettet på - netshop4all.dk tilbage til Surftown.dk og gentog proceduren med at uploade alle filer men resultatet for så vidt det samme med den forskel at her kommer intet frem på nogle af de nævnte browsere...

Kan der være en fejl i en af filerne på v. 1.5.3 siden problemerne er det samme hos 2 forskellige udbydere?

Supporterne hos Servage.net er jo inde på at det ser ud til at der er noget galt i: config.inc.php - ja, jeg ved det ikke

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...