Jump to content

Kan geen productnaam invoeren bij wijzigen taal


Recommended Posts

Hallo,

 

Zoals de titel al duidelijk maakt zit ik met het probleem dat ik, bij het toevoegen van een nieuw product, geen productnaam kan invoeren, nadat ik de default taal van "English" naar "Dutch" hebt gezet.

Een clean install van prestashop heb ik al eens geprobeerd, en dan doet hij het wel, maar zodra ik iets bij de localization instellingen verander kan ik de product naam gewoon niet meer invullen, odat het vak dan grijs wordt, met de melding: "Product name is empty. You need to enter a name at least for the default language before you can save the product."

Ook terugzetten van de taal naar Engels werkt niet....

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

 

Groet,

 

Royke93

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

 

Zoals de titel al duidelijk maakt zit ik met het probleem dat ik, bij het toevoegen van een nieuw product, geen productnaam kan invoeren, nadat ik de default taal van "English" naar "Dutch" hebt gezet.

Een clean install van prestashop heb ik al eens geprobeerd, en dan doet hij het wel, maar zodra ik iets bij de localization instellingen verander kan ik de product naam gewoon niet meer invullen, odat het vak dan grijs wordt, met de melding: "Product name is empty. You need to enter a name at least for the default language before you can save the product."

Ook terugzetten van de taal naar Engels werkt niet....

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

 

Groet,

 

Royke93

Naast dat je de default language aanpast naar Nederlands dien je ook de standaard taal van de BO aan te passen in je employee profiel.

Zie BO->Administration->Employees of BO->My preferences

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Naast dat je de default language aanpast naar Nederlands dien je ook de standaard taal van de BO aan te passen in je employee profiel.

Zie BO->Administration->Employees of BO->My preferences

 

Ik heb dit probleem met die melding ook en alles staat op nederlands

ik kan wel een product toevoegen maar de prijs of productomschrijving kan ik dan niet meer wijzigen naderhand.

 

Als ik iets wil wijzigen naderhand en zeg bijvoorbeeld opslaan en blijf dan spring het weer terug naar het product overzichtsveld en is de wijziging niet doorgevoerd.

 

En bij gewoon kiezen voor OPSLAAN word er ook niets gewijzigd.

 

 

versie prestashop 1.5.5.0

Edited by petb (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...