Jump to content

Bad Configuration File


Ben85

Recommended Posts

Inmiddels heb ik Prestashop geeinstalleerd en probeer ik via Theme installator de thema uittepakken etc alleen krijg ik echter

Bad configuration file

 

Hoe los ik dit op?

 

Hallo,

 

Vanochtend heb ik een Leo Market thema handmatig in de ftp ge-upload en vervolgens de modules ook en deze daarna geïnstalleerd echter heb ik de nieuwe thema wel kunnen aan vinken maar werken nu door elkaar...

 

Wie kan me helpen? Ik vergeet iets te wijzigen of te verwijderen?

post-478415-0-63768300-1360656226_thumb.png

Edited by Ben85 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Je moet eerst de Theme Installer module installeren. Deze vind je onder Modules > Beheer. Vervolgens via die module je theme importeren. Daarbij worden sommige bestaande modules uitgeschakeld en je nieuwe modules ingeschakeld.

Link to comment
Share on other sites

Je moet eerst de Theme Installer module installeren. Deze vind je onder Modules > Beheer. Vervolgens via die module je theme importeren. Daarbij worden sommige bestaande modules uitgeschakeld en je nieuwe modules ingeschakeld.

 

Dat werkt helaas niet, als ik het wil uploaden dan gebeurt er helemaal niks en na een zoektocht op IE begreep ik dat het vaker voorkwam en werd mij geadviseerd om het handmatig te doen...

Link to comment
Share on other sites

Heb je wel het juiste bestand geupload? Soms zit er een zip bestand met de daadwerkelijke theme binnen het zip bestand dat je gedownload hebt. Er zit als het goed ook een handleiding bij de theme.

 

Alles handmatig corrigeren kan wel maar is een hoop werk. Het gaat niet alleen om het uitschakelen van de bestaande modules maar ook de posities van de nieuwe modules goedzetten en vaak ook nieuwe thumbnails formaten.

Link to comment
Share on other sites

Heb je wel het juiste bestand geupload? Soms zit er een zip bestand met de daadwerkelijke theme binnen het zip bestand dat je gedownload hebt. Er zit als het goed ook een handleiding bij de theme.

 

Alles handmatig corrigeren kan wel maar is een hoop werk. Het gaat niet alleen om het uitschakelen van de bestaande modules maar ook de posities van de nieuwe modules goedzetten en vaak ook nieuwe thumbnails formaten.

En als er geen handleiding bij zit contact opnemen met de maker (LEO) van het theme. Na aankoop mag je naar mijn idee wel wat ondersteuning verwachten.
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...