Jump to content

Problem med mail indhold.


balutten

Recommended Posts

Hej alle sammen, mit første indlæg :D men er nok også på tide, har brugt flere timer på at løse mit problem.

 

1) Jeg kan på ingen måde ændre den lyserrøde farve i min mail, og ja jeg har ændret den inde under temaer.

 

2) Kan det passe at ikke alle emails er oversat i 1.5.3.1 versionen?

 

3) Er der ikke en letter måde at fjerne shop powered by Prestashop i mine mails uden jeg skal ændre alle sammen manuelt?

 

4) Når der i en mail hendvise til min shop hedder den www.navn.dk/index.php jeg vil gerne have fjernet index.php? på et tidpunkt var det også i slutningen at mit url på min hjemmeside men så slog jeg brugervenlig url til og så blev det fjerne.

 

Håber nogle kan hjælpe mig, de mails er ved at gøre en ende på mit liv ;)

Link to comment
Share on other sites

bump efter kun 10 timer..... Det kan du ikke mene.

Er du ikke lidt for utålmodig?

bump laver man som regel først efter mere end eet døgn, samt hvor indlægget er kommet væk fra første side i forum.

Link to comment
Share on other sites

My bad, helt enig, men træk lige vejret en anden gang! Men nu ved jeg de, og til mit forsvar er det mit første inglæg og havdet ikke tjekket hvor jeg lå, normalt er man væk fra første side efter få timer. Men nu når du alleredet har svaret en gang kan du vel give mig svaret på min spørgsmål, eller har du kun styr på forums regler? :)

 

Og ja jeg er utålmodig! :)

Link to comment
Share on other sites

Hold nu op.

Indlæg på første side på dette forum "forsvinder" ikke på første side "efter få timer".

Det kunne du jo selv konstatere, hvis du kikkede efter.

SÅ meget run er der altså heller ikke på denne del af Prestashops danske forum.

Og Nej, jeg kender ikke løsningen...

Og Ja, jeg har styr på forums regler.

 

Jeg har måske svaret lidt ubehøvlet, beklager...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

"Som sagt har ikke været her inde før men kunne have tjekket det før jeg bumped og det gjore jeg ikke, jeg brugte bare url til at komme herinde så ikke hvor den lå, det sker ikke igen"

 

Jeg kan jo så konstatere, at det skete igen.

 

Der ER altså spørgsmål, vi ikke kan svare på, på det danske forum.

 

Prøv det engelske.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke være her ret længe ( i anden omgang) men hold da kæft jeg blive hurtig træt af af læse dine sure opstød pertho.. Hvorfor finder du ikke noget anden at lave end at sidde på lur og vente på at "ny" bruger her kommer til at overtræde regler og normer så du kan brække dig ud over dem??.. Jeg mener helt ærlig.. få dig et liv og lad dem der vil hjælpe hjælpe. GOD DANM IT!!:

Link to comment
Share on other sites

Hej alle sammen, mit første indlæg :D men er nok også på tide, har brugt flere timer på at løse mit problem.

 

1) Jeg kan på ingen måde ændre den lyserrøde farve i min mail, og ja jeg har ændret den inde under temaer.

 

2) Kan det passe at ikke alle emails er oversat i 1.5.3.1 versionen?

 

3) Er der ikke en letter måde at fjerne shop powered by Prestashop i mine mails uden jeg skal ændre alle sammen manuelt?

 

4) Når der i en mail hendvise til min shop hedder den www.navn.dk/index.php jeg vil gerne have fjernet index.php? på et tidpunkt var det også i slutningen at mit url på min hjemmeside men så slog jeg brugervenlig url til og så blev det fjerne.

 

Håber nogle kan hjælpe mig, de mails er ved at gøre en ende på mit liv ;)

 

Ad 1. Jeg ændrer altid farve, indhold m.m. via FTP (af den simple årsag, at min shop sletter alt indhold i mails, hvis jeg gør det via BO - sikkert fordi min shop er opgraderet i flere omgange). Men det virker fint, så det kunne være en løsning til dig. Det går ret hurtigt, når man bruger søg/erstat på farvekoderne.

Edit: Du skal have fat i html-filerne som du finder i mappen /mails. txt-filerne skal ikke rettes, med mindre du vil have noget andet tekstindhold (og i øvrigt sender txt-filer i forbindelse med ordrer osv.)

 

Ad 2. Har Kjeld svaret på

 

Ad 3. Nej, men det er vel maks. 20 filer du skal rette i - se 1.

 

Ad 4. Dette har jeg ikke bemærket andre steder og kender ikke en løsning, hvis den findes.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...