Jump to content

Order pagina leeg


Cyborgwitch

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb al een tijdje een wat oudere versie van PS draaien, (1.4.3.0 geloof ik). Nu geeft die installatie een probleem bij de order pagina.

 

Ik weet niet sinds wanneer dit probleem zich voordoet, maar de pagina die de inhoud van de shoppingcart moet tonen is leeg als er maar 1 product besteld wordt. Als ik foutmelding aanzet dan zie ik de volgende melding:

 

Warning: include_once(/home/***/domains/*****.com/public_html/controllers/modules/freeshippingzones/freeshippingzones.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/***/domains/*****.com/public_html/controllers/ParentOrderController.php on line 287

 

Warning: include_once() [function.include]: Failed opening '/home/***/domains/*****.com/public_html/controllers/modules/freeshippingzones/freeshippingzones.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/***/domains/*****.com/public_html/controllers/ParentOrderController.php on line 287

 

Fatal error: Class 'FreeShippingZones' not found in /home/***/domains/*****.com/public_html/controllers/ParentOrderController.php on line 288

 

Er gaat dus wat mis met het pad, want hij loopt te zoeken naar freeshippingzones.php in de map controllers. Hoe kan ik dit oplossen?

Link to comment
Share on other sites

Hallo Scorpionsworld,

 

Ik heb geen idee hoe lang dit al speelt, maar het enige dat veranderd is in de afgelopen tijd, is dat er een poging is gedaan om Hipay als betaalmethode aan de praat te krijgen. Dat laatste is niet gelukt, overigens. Verder is alleen Paypal actief.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...