Jump to content

chybne zobrazení dopravy


CoolTom

Recommended Posts

Dobrý den,

 

po laborovani s dopravou a uspešném nastavení jsem narazil na jeden problem.

Když otevřu eshop v prohližeči poprvé a přidám produkty do košiku, vždy je v něm uvedeno "doručení zdarma" (a v objednávkovem procesu u dopravy neni žádný přepravce a ani tlačítko další na platbu) ikdyž je doprava nastavena (dopravci a hmotnostní rozsahy, fakturace podle celkové hmotnosti).

Když produkt smažu z košíku a znovu ho přidám už je to ok. Když ale přidam produkt další, je cena za dopravu dvojnásobná.

Po vymazání cookie je opet cena "doručení zdarma".

V čem bý to mohlo být? Zkoušel jsem i různé prohlížeče (FF,IE,CHROM)

 

PS. je to PS 1.5.3.1, anglicka instalace, ceske nastaveni stazeno z PS.com primo v administraci

Edited by CoolTom (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ahoj, jsem nováček a tak využiji tohoto tématu. Mám nainstalovanou PS 1.5.3.1 s CS balíčkem. S většinou věcí snad nebudu mít nikterak velký problém je doladit. Ovšem začínám šílet z nastavení dopravy. Zkoušel jsem už všechny možné způsoby, nastavil jsem si dobírku v modulech s cenou 90 Kč s dph. Mám nastavenou i přepravní společnost. Bohužýel, když vlítnu na eshop a něco si tam koupím, nabídne mi to nákupní košík, rekapitulaci a v ní je od začátku vidět pole "Dodání zdarma". Bohužel ani po přidání způsobů dopravy na konci objednávkového procesu se mi nedaří mít cenu s poštovným. Poradíte mi někdo prosím? Chci mít na eshopu zatím možnost pouze dobírky od český pošty. Díky Míra

Link to comment
Share on other sites

Mam nastavenu zonu v LOKALIZACE -- ZONY -- je tam standardne 8 zon, mimo jine Europe

 

V PREPRAVA ZBOZI -- DOPRAVCI mam u kazdeho dopravce vybranu jednu zonu - Europe

 

Dopravce jsem vlozil jako:

-Vlastní odběr v sídle firmy

-GEIS - platba předem na účet

-GEIS - platba na dobírku

-Česká pošta - balík do ruky - platba předem na účet

-Česká pošta - balík Do ruky - platba na dobírku