Jump to content

Ervaring met SiSow ecare gevraagd


TropischBruin

Recommended Posts

Geen ervaring...

 

Wat ik eigenlijk jammer vind is dat er bij deze systemen altijd een andere naam wordt gebruikt

 

Sisow ecare , Afterpay, enz

 

Ik vraag me af of het voor de klant wel betrouwbaar/duidelijk overkomt, het was handiger geweest als hier een algemene naam voor was

 

zoals bij Ideal.

Link to comment
Share on other sites

we zij bezig met overstappen naar sisow. Weet nog niet hoe het werkt. De klantenservice is wel goed en snel, voor zover meegemaakt. Een duidelijk antwoord waar je wat aan heb binnen 1 werkdag. De prijzen vind ik ook meevallen dus heb goede verwachting. Laat weten als we over zijn.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

We hebben op 5 februari het sisow pakket aangevraagd. En wilde vanaf 1 maart overgaan naar Sisow. Het probleem is alleen dat we wel alles op tijd hebben ingeleverd maar nog moeten wachten op de goedkeuring van sisow. Duurt het bij jullie ook zo lang? Ik denk dat we nu pas rond 1 april over gaan want dit schiet ook niet op. had wel goede verwachtingen maar als alles zolang op zich laat wachten...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Hier werkt het totaal niet. Er komen niet veel klanten door de 'test' heen. Daardoor heb ik teveel mensen die afhaken, omdat ze worden geweigerd. De één omdat ze een lening hebben voor het bedrijf, de ander omdat ze in een buurt wonen waar veel wanbetalers wonen.. kortom, het is allemaal veel te streng.

Er zijn van de 20 pogingen van verschillende mensen maar 3 gelukt. En had er alleen maar geregel mee.

En toen ik er 1 wou annuleren moest ik toch alle kosten betalen aan Sisow.

 

Dus ben er helemaal klaar mee :) We gebruiken nu weer Paypal, Ideal en overboeking en heb geen klagende klanten meer, en betalingen gaan altijd goed.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...