Jump to content

Invullen informatie gegevens


Recommended Posts

Goedenavond!

Ben vrij nieuw en sinds kort met dit pakket aan de gang.

Rechts onderaan op de website staat een kolom INFORMATIE<

Waar kan ik nu de tekst invullen die bv bij levering hoor of disclaimer, of algemene voorwaarde.

 

www.bestevloeren.nl

 

Dank en gr. Ep Brinkman

Link to comment
Share on other sites

Als je met versie 1.4 werkt ga dan naar het admin gedeelte, tabblad tools, sub tabblad CMS. Hier kun je alle pagina's wijzigen.

Om de pagina's toe te voegen aan het blok informatie ga dan naar het tabblad modules. en zoek op de module CMS block.

Klik op configureren en hier kun je alle pagina's aan het blok toevoegen.

 

Bij versie 1.5 zit het aanpassen van de pagina's onder het kopje Preference >> CMS. voor het toevoegen werkt het volgens mij het zelfde als versie 1.4

Link to comment
Share on other sites

Hallo enorm dank !

Ik heb dat even nagezien en het klopt. Onder modules heb ik

Home

Informatie

Algemene voorwaarden

Disclaimer

Legservice

Dan ga ik naar Tool, subblad CMS

Subcategorie "Informatie"

Daar klik ik op weergeven

Dan heb ik 3 regels

Algemene voorwaarden

Disclaimer

Legservice

Ik heb dat getest en nog een andere bij de modules erbij gezet, en die kwam netjes ook bij Tools naar voren.

Ik zie deze echter niet op de website terugkomen, daar staat contact/ levering/ disclaimer/ algemene voorwaarden/ Over ons...

Als ik bij Tools CMS bij bv disclaimer een verhaaltje neerzet zie ik dat ook niet op de website naar voren komen.

In het kort, dat wat ik in Tools en Modules heb aangepast, krijg ik niet zichtbaar in de webshop

Er gaat dan toch nog iets fout

Gr, Ep

Edited by eabrinkman (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Vraagje, heb je deze template zelf gemaakt?

Ik zit te kijken en de link van levering (onder het kopje informatie) verwijst naar www. bestevloeren .n/l cms.php?id_cms=1

Als je gaat naar Tools >> CMS en je klikt op het symbool om de CMS pagina te bekijken dan laat hij de pagina zien. De link in de url balk moet dan het zelfde zijn als die in de footer van je winkel.

Is dit zo dan weet ik het ook zo snel niet. maar komen ze niet overeen dan is de verwijzing vanuit de footer verkeerd. ga dan naar de ftp-server (met fillezilla ofzo) naar de map themes/"je thema naam"/ en zoek dan footer.tpl

Hierin kun je dan de goede links plakken en dan moet alles weer goed werken.

Edited by MarkeY (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hallo MarkeY,

Dank voor je antwoord, maar de maker van deze template dat met het installeren hiermee iets fout is gegaan.

Nu zou het Block TM Footer Links daarvoor geaktiveerd zijn ( hoor ik nu), alleen die kunnen we niet configureren.

Dank en gr.

Ep

 

Niet gelukt ?

Link to comment
Share on other sites

Hoi Frens,

Bij Tools CMS heb ik onder INFORMATIE 4 pagina's hangen, zoals legservice e.d.

Die kwamen ook netjes naar voren bij Block CMS in de Modules.

Vinkje bij Footer Links ook aangevinkt, toch komt dit hele verhaal niet voor op de site!

Dat ik er vroeg bij ben komt omdat ik achter elkaar van alles uitprobeer en het niet uit kan staan als iets niet wil lukken, haha::-)

Zelf ben ik nog niet zo bekend met deze Prestashop, en moet dus nog heel veel leren :-(

Maar als je wil mag je best een "binnen" kijken ?

 

Gr, Ep

Link to comment
Share on other sites

Hallo MarkeY,

Dank voor je antwoord, maar de maker van deze template dat met het installeren hiermee iets fout is gegaan.

Nu zou het Block TM Footer Links daarvoor geaktiveerd zijn ( hoor ik nu), alleen die kunnen we niet configureren.

Dank en gr.

Ep

 

En die module? TM footer vind je ook niet bij modules?

 

Als je bij tools cms op een pagian klikt , komt die wel in beeld , bv disclaimer?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...