Jump to content

gratis themes prestashop 1.5


Recommended Posts

ik had graag een gratis theme voor prestashop 1.5 voor mijn babywinkel www.tooievaarke.be

 

ik had er een gevonden ninabobo maar als ik doorklik moet ik gaan betalen hoewel de titel : free theme ninabobo is.

 

wie ken mij hiermee helpen?

 

een andere baby/kinderen/speelgoed theme is ook goed maar wel een gratis.

 

 

alvast bedankt

Link to comment
Share on other sites

ja ik denk wel da die er is voor 1.5 maar betalend en dat gata niet voor de moment, het zou al een gratis theme moeten zijn.

 

als u er een andere gratis vind voor baby/speelgoed/kinderen mag het ook altijd.

 

 

mvg

Ik kan wel even voor je kijken of de theme ook PS1.5 geschikt te maken is.
Ofwel, ik ga proberen de gratis versie om te zetten naar een voor PS1.4 en PS1.5 geschikte versie.

Veelal is dat toch een kwestie van css aanpassingen op de PS1.5 default theme.

Link to comment
Share on other sites

als u dat kan en wilt zou dat fantastisch zijn, ik kan deze niet, begin eindelijk men webdomein zelf goed te beheren, de prestashop goed te kennen en daarbuiten heb ik een gezin en zoontje van 1 jaar en om daar nog bij te studeren gaat spijtig genoeg niet.

 

 

mvg

Link to comment
Share on other sites

als u dat kan en wilt zou dat fantastisch zijn, ik kan deze niet, begin eindelijk men webdomein zelf goed te beheren, de prestashop goed te kennen en daarbuiten heb ik een gezin en zoontje van 1 jaar en om daar nog bij te studeren gaat spijtig genoeg niet.

 

 

mvg

Ook hier een gezin, zoontje van 1,5, studie, fulltime job en vanaf aankomende maandag parttime m'n eigen bedrijfje :)
Link to comment
Share on other sites

das zwaar he, dit is ook mijn eigen winkel, ik doe hier alles alleen, men zoontje is hier ook alle dagen mee, ben ook 6/7 open heb dan de website dat ook goed draait, de zorg van het zoontje is 100% voor mij en het huishouden is ook 90% voor mij. ik heb hier echt den tijd niet meer voor om bij te studeren.

 

chapeau dat u er nog wel de tijd voor vind.

 

 

mvg

Link to comment
Share on other sites

De enige gratis kids template voor versie 1.5 zie ik op http://shop.ixthemes.com maar dat is release 7.0 bijvoorbeeld:

Example 13 for RISK FREE prestashop theme relaese 7.0 (kidsbooks)

 

Iemand een idee wat je eigenlijk koopt hier? De template is 0,00 maar voor elke template betaal je 1 euro shippingkosten.

Verder kan ik (nog) ik vinden.

 

Zelf gebruik ik een thema voor 1.4 in 1.5, bij mij geeft dit geen problemen. Je kunt er natuurlijk ook altijd een installeren en kijken hoe hij wordt weergegeven.

 

http://www.uhupage.com/product.php?id_product=170

 

http://www.prestashopic.com/babyshopic-prestashop-theme (onderaan de pagina)

Edited by MarkeY (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

ik heb gekeken maar dit zijn ook meer standaard theme's zoals diegene die ik nu heb, wil meer echt zo ja baby's he.

bv met wolken en kinderschrift zoals den ninabobo, dat is zo toch net dat meer.

www.tooievaarke.be is de site nu en die is ook knap he maar ninabobo is natuurlijk knapper he

 

alvast hartelijk bedankt voor u moeite!!! ook al is het nu niets voor mij het wordt geapprecieerd dat u de tijd nam om voor mij te kijken!!!

 

 

mvg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...