Jump to content

Klant krijgt geen enkele mail


Cover for you

Recommended Posts

Goede dag,

 

sinds kort gebruik ik Prestashop, omdat ik mijn eigen winkel ben begonnen. Nu is het zo, dat als ik een bestelling plaats op mijn site, dat ik geen enkele bevestigingsmail krijg. ik gebruik de nieuwste versie. ik heb ook alle fora al nagelezen en kom er simpelweg niet uit. Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om mij mee te helpen om dit probleem op te lossen?

Dus nogmaals in het kort:

  • klant krijgt geen mail van inschrijving
  • geen mail orderbevestiging
  • geen mail van wijzing status order
  • zelf krijg ik wel de e-mails dat er een bestelling is geplaatst

Alvast bedankt

 

Edit.. net nieuwe test account aangemaakt deze krijgt wel mails.. het lijkt erop dat het alleen de gmail accounts zijn die geen mail krijgen.. kan dat?

Edited by Cover for you (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Goede dag,

 

sinds kort gebruik ik Prestashop, omdat ik mijn eigen winkel ben begonnen. Nu is het zo, dat als ik een bestelling plaats op mijn site, dat ik geen enkele bevestigingsmail krijg. ik gebruik de nieuwste versie. ik heb ook alle fora al nagelezen en kom er simpelweg niet uit. Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om mij mee te helpen om dit probleem op te lossen?

Dus nogmaals in het kort:

  • klant krijgt geen mail van inschrijving
  • geen mail orderbevestiging
  • geen mail van wijzing status order
  • zelf krijg ik wel de e-mails dat er een bestelling is geplaatst

Alvast bedankt

 

Edit.. net nieuwe test account aangemaakt deze krijgt wel mails.. het lijkt erop dat het alleen de gmail accounts zijn die geen mail krijgen.. kan dat?

Gmail wil wel eens iets te agressief mails blokkeren. Probeer eens een testmail te verzenden vanuit de backoffice Advanced Parameters->E-mail.

Link to comment
Share on other sites

nee sorry mijn fout. ;) ik gebruik sendmail.

Inmiddels heb ik ook al uren contact gehad met one.com, waar dit aan zou kunnen liggen. Ook zij komen hier niet uit lijkt wel. Miss is het op dit moment het slimste om in de webshop de te vermelden dat de klanten in hun spambox moeten kijken voor een eventuele bevestiging o.i.d. Graag blijf ik wel jullie tips en hints horen hierover.. zou dit graag alsnog opgelost willen hebben.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...