blackarrowse Posted January 17, 2013 Share Posted January 17, 2013 (edited) Hej, Dagen före lansering av Webbshoppen. Jag aktiverar snabbkassan, men då går det inte att skapa vanlinga kundkonton längre. Se nedan! Kan jag ha konfigurerat något fel? En sån här bugg borde väl inte finnas?? Har avaktiverat snabbkassan igen. :-( Skapa ditt konto Det finns 1 fel Du måste ange minst ett telefonnummer DIN PERSONLIGA INFORMATION Titel Mr. Ms. Miss Förnamn * Efternamn * E-post * Lösenord *(minst 5 tecken) ..... Prenumerera på vårt nyhetsbrev Få speciella erbjudanden från våra partners INFORMATION GÄLLANDE LAGRANDET AV KUNDINFORMATION Dina uppgifter som du lämnar här kommer inte att spridas vidare utan kommer endast at användas inom .... Min tanke var att en ny kund inte skulle behöva gå igenom hela proceduren med att registera sig, kvittensmail etc. Sen går det ju att göra om ett gäst-konto till kund-konto. Det måste väl vara möjligt att handla på gäst-konto samtidigt som man har riktiga inloggade kunder? Edited January 18, 2013 by blackarrowse (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jojje Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Lånar den här tråden för kan fortfarande inte skapa ny tråd.. Jag har installerat 1.5.3.1 När jag använder internet explorer går det inte att skapa nytt konto. Jag skriver in en mailadress och när jag trycker på knappen händer ingenting. Läste att det var ett problem i 1.5.1 men att det skulle varit löst i nästa version, men för mig fungerar det inte. Undrar även om det på något sätt går att spara ner en fil på alla beställningar som gjorts under dagen med all kund och order information? Mvh Jojje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts